مدیربهره وری، خلاقیت و‌نوآوری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: آنچه که برای جامعه‌ مهندسین دانشگاه حائز اهمیت است داشتن وجدان کاری و انجام کار‌ها بافکر واندیشه و ابداع و خلاقیت است.

اندیشه و ابداع و خلاقیت ابزار کار مهندسینعبدی مدیربهره وری، خلاقیت و‌نوآوری دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه  در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  ، گفت: آنچه که برای جامعه‌ مهندسین دانشگاه حائز اهمیت است داشتن وجدان کاری و انجام کار‌ها بافکر واندیشه و ابداع و خلاقیت است  که بدین وسیله قابلیتهایشان را بتوانند نشان دهند.
 
وی بیان کرد:  همگرایی بین شاخه‌های مختلف مهندسی در دانشگاه باید افزایش یابد این هماهنگی وهمگرایی موجب خلق آثار بهتری در دانشگاه خواهد شد.

معاون توسعه ومدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:  پنجم اسفند روزبزرگداشت خواجه نصیرالدین طوسی بزرگ مردی است که نامش در تاریخ همیشه ماندگاراست وبه نام روز مهندس نامگذاری شده است.
 
وی بیان کرد: خداوند خلاقیتی دربشر نهاده است که نمودش درمهندسین جلوه می‌کند مهمترین موضوعی که نباید فراموش شود تعهدی است که درحیطه‌ی کاری خود دارند ونهایت تلاش وکوشش این افراد برای ارتقای سطح رفاه وآسایش بشری است
 
 وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه باگستره‌ وسیع خود درسراسر استان به عنوان یکی از قویترین دستگاه‌های استان درحال فعالیت است که همزمان هم درحوزه‌های مختلف درمان، بهداشت، آموزش، تحقیقات فعال است ومجموعه‌ی این فعالیت‌ها موجب شده است که جزء ۸ دانشگاه برتر کشور قرار گیرد.
 
معاون توسعه ومدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:  بخش مهمی از این موفقیت‌ها وفعالیت‌های دانشگاه درحیطه‌ کاری مهندسین در واحد‌های مختلف است.

انتهای  پیام/ز


 
 
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گستره‌ وسیعی درسراسر استان کرمانشاه دارد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.