هافبک تیم سایپا گفت: وضعیت تیم سایپا به هیچ وجه خوب نیست و متاسفانه هیچکس از ما حمایت نمی‌کند.

عباسیان: هیچکس پاسخگوی بازیکنان سایپا نیست/ شاید مشکل من هستم که مطالباتمان پرداخت نمی‌شود!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، معین عباسیان درباره تساوی تیم‌های سایپا و تراکتورسازی گفت: با وجود تمام مشکلاتمان توانستیم تراکتورسازی که از مدعیان لیگ است متوقف کنیم و یک امتیاز ارزشمند کسب کنیم. پس از بازی با الریان یک جلسه هم تمرین نکردیم و در این وضعیت بازی سختی با تراکتورسازی انجام دادیم.

او ادامه داد: وضعیت تیم سایپا به هیچ وجه خوب نیست و متاسفانه هیچکس از ما حمایت نمی‌کند. در بازی امروز بچه‌ها از جان و دل برای علی دایی و شرافت خودشان مایه گذاشتند و هر چه داشتند در زمین‌ به کار گرفتند. امیدوارم هرچه سریع‌تر یک نفر پاسخگوی بازیکنان و کادرفنی سایپا باشد. در نیم فصل دوم که تمام تیم‌ها برای گرفتن حتی یک امتیاز تمام توانشان‌را می‌گذارند متاسفانه در باشگاه ما انگار نه انگار.

هافبک تیم سایپا درباره اینکه با این وضعیت تیم سایپا چه شرایطی خواهد داشت، بیان کرد: به ما گفته اند قرار است امشب جلسه‌ای برگزار می‌شود که فردا جوابش را به ما می‌گویند. اگر وضعیت بهتر شود برای تمرین کردن تصمیم گیری می‌کنیم.

عباسیان درباره اینکه چرا به هر تیمی مانند سایپا و پدیده می‌رود آن‌تیم با مشکل مالی مواجه می‌شود، گفت: نمی‌دانم چه بگویم، شاید مشکل این‌تیم‌ها من هستم (باخنده). البته خیلی خوشحالم که پدیده از این وضعیت خلاص شد. دست حمیداوی (مالک باشگاه پدیده) درد نکند که از تیم شهر من حمایت کرد، اما متاسفانه مسئولان جدید باشگاه پدیده یک تماس هم برای پرداخت مطالباتم‌ با من نگرفته اند. مشکل فوتبال ایران اینست که هر بازیکنی از تیمش جدا می‌شود خبری از مطالباتش نمی‌شود. من هم تاکنون صبر کرده ام، اما اگر مشکلم با پدیده حل نشود برخلاف میل باطنی ام مجبور هستم از این باشگاه شکایت کنم.


بیشتر بخوانید:

سایپا صفر - تراکتورسازی صفر/ نارنجی پوشان ترمز تراکتور را کشیدند

سایپا - تراکتورسازی؛ علی دایی با دل پُر و دست خالی مقابل کاپیتان‌های تیم ملی

رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

صحبت های عباسیان بعد از تساوی مقابل تیم تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار