سرمربی تیم فوتبال سایپا تهران گفت: در هر ۲ نیمه بازی بهتر از تیم تراکتورسازی بودیم و می‌توانستیم پیروز این دیدار باشیم

علی دایی: بهتر از تراکتور فوتبال بازی کردیم/ این شکل از داوری را نمی فهممبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپای تهران بعد تساوی مقابل تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد این دیدار گفت: می‌توانستیم پیروز بازی شویم و در هر ۲ نیمه فوتبال بهتری نسبت به تیم تراکتورسازی ارائه دادیم. موقعیتی به حریف ندادیم و بازیکنانمان با غیرت و برنامه ریزی در زمین حضور یافتند. اگر داور بازی حق را می‌گرفت می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

او در مورد داوری این دیدار گفت: در دقایق آخر بازی داور صحنه‌ای را دید اما خطا نگرفت. در زمین خودمان هم داور از تماشاچی می‌ترسد؟ چرا وقتی که تعداد زیادی نیروی انتظامی در استادیوم حضور دارند داور باید از تماشاچی بترسد. سوگیتا توپ را با دست گرفت و چرخید، اما داور خطای بازیکنان ما را گرفت. این شکل از داوری را نمی‌فهمم. توپی که معین عباسیان زد به دست مدافع تراکتور خورد که کاملا باز بود. داور عین آب خوردن به نفع تراکتور سوت زد. بازیکنان تیم ما را زدند، اما انگار هیچ اتفاقی نیافتاده است. در بلزی با داماش معلوم نشد گل سوم مارا داور چی اعلام کرد. پنالتی را نمی‌گیرند و یکسال زحمت ما را هدر می‌دهند تیمی که مشکلات زیادی دارد و ۴ روز تمرین نکرده است آیا ایمگونه باید برایش داوری کنند؟

دایی در مورد اینکه آیا فتاحی برنامه لیگ را با مربی‌ها هماهنگ کرده است یا خیر گفت: من به عنوان سرمربی سایپا به هیچ عنوان در آن جلسه کذایی که فتاحی می‌گوید حضور نداشتم و برنامه‌ای را تائید نکردم. اگر هم دعوت شده بودم باشگاه باید به من اطلاع می‌داد، اما فتاحی می‌گوید همه مربیان حضور داشته اند. امروز پنجم اسفند با تراکتور بازی کردیم و نهم باید با پارس بازی کنیم در حالی که آن‌ها چهارشنبه بازی کردند زمان بیشتری برای استراحت و تمرین داشتند. من در آن جلسه نبودم شفر و برانکو هم نبودند پس کدام یکی از مربیان در این جلسه حضور داشته اند؟


بیشتر بخوانید:

سایپا صفر - تراکتورسازی صفر/ نارنجی پوشان ترمز تراکتور را کشیدند

سایپا - تراکتورسازی؛ علی دایی با دل پُر و دست خالی مقابل کاپیتان‌های تیم ملی

رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

صحبت های علی دایی بعد از تساوی مقابل تیم تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فوتبال دوست
۰۰:۳۶ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
با سلام. برادر بزرگوار ه علی دایی. اول از خداوند بزرگ می خواهم این روز ها به شما دو برادر صبر و شکیبایی عطا کند تا انچه در این چند سال با انسانیت و رنج و زحمت در باب حسن و خلق، و مردم دوستی بدست اوردید، با انگ زدن به دیگران ارج و قرب خود را دچار خدشه نکنید. انسان های والا با صبر و حوصله و زمان دادن به دیگران همیشه موفق بوده اند. برادران دایی، به هیچ وجه و اصلا اینگونه بر داشت نکنید که من می خواهم به شما درس اخلاق بدهم. من علی دایی را در کشورم یک استثنا و نابغه می دانم. انها که اهل درس و مشق هستند می دانند ورود به ان دانشگاهی که علی دایی از ان در رشته مهندسی فارغ التحصیل شده بسیار سخت و دشوار است. قابل توجه است بدانیم اکثر نخبگان ایران، اهم از زن و مرد، فارغ التحصیل ان دانشگاه هستند.مردم ایران از نخبه خود مانند علی دایی توقع ندارند وقتی عصبی می شود چشم بر همه چیز ببندد و حرفهای ناصواب بزند. مبنی براینکه، تعداد کارگر و حقوق بگیر سایپا زیاد هستند.اقای علی دایی شما، شاغلین در سایپا را نیروی زائد در نزد مردم ایران معرفی کردید! باید گفت شما با کمال تاسف در حق ان پرسنل و خانواده محترمشان جفا و بی عدالتی کردید. ظاهرا شما از حال و روز کارکنان شرکت هایی مانند سایپا و ایران خودرو ..اطلاع ندارید. نیروی صبحکار در شرکت سایپا ساعت 4/5 صبح از خانه بیرون می زند. ساعت 5 صبح پای سرویس می رسند. ساعت 6/5 صبح هم کارت ورود می زنند. کارکنان این شرکت ها اکثرا شب و روز را با رنج ودرد به واسطه اسیب های مختلفی که حین کار دیده اند سپری می کنند. با 20 سال سابقه کار در یافتی انها در ماه زیر 3 میلیون تومان است. ان هم با همسر و چند بچه و مستاجر. یعنی حقوق 3 کارگر در ماه برابر است با درامد یک روز بازیکن فوتبال. ایا روار است شرکت سایپا دست به تعدیل چنین نیرو هایی بزند تا حق و حقوق بازیکنان جوان شما را پرداخت کند؟! برای برادران دایی لازم و واجب است از حق و حقوق بازیکنان خود دفاع کنند. ولی اقایان دایی، نباید هدف وسیله را برایتان توجیه کند و به زمین و زمان بر چسب و انگ های ناروا و ناصواب بزنید تا به خواسته خود برسید.
آخرین اخبار