مهاجم تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه گفت: خیلی خوشحالم توانستم رکورد بزرگانی مانند دایی و مهدوی کیا را بشکنم و به این موضوع افتخار می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه شب گذشته در چارچوب دیدار‌های دور برگشت مرحله یک شانزدهم رقابت‌های یورو لیگ در ورزشگاه گازپروم میزبان فنرباغچه ترکیه بود و با توجه به شکست یک بر صفر در دیدار رفت برای صعود از این مرحله باید میهمان خود را با اختلاف بیش از ۲ گل شکست می‌داد.

صدرنشین لیگ روسیه در این بازی برای نخستین بار از سردار آزمون، ستاره ایرانی اش که به تازگی از روبین کازان به جمع شاگردان سرگئی سماک ملحق شده است استفاده می‌کرد و در نهایت مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با به ثمر رساندن ۲ گل و ارسال یک پاس گل مهم‌ترین نقش را در برتری ۳ بر یک زنیت مقابل تیم ارسون یانال ایفا کرد.

سردار آزمون با این عملکرد درخشان به عنوان یکی از کاندید‌های برترین بازیکن دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا هم انتخاب شد.

آزمون: شکستن رکورد دایی و مهدوی کیا برای من افتخار است/ کاندیدا شدنم برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا به من انرژی می‌دهد

در ادامه گفتگوی خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان را با آزمون می‌خوانید:

عملکردت در این بازی هواداران زنیت را سورپرایز کرد. درباره بازی با فنرباغچه و درخشش در آن صحبت کن؟

امیدوارم هواداران زنیت از عملکرد من راضی باشند. حقیقتش هر کاری در زمین می‌کنم به این دلیل است که با تمام وجودم دوست دارم به تیمم کمک کنم و خیلی خوشحالم عملکردی که مقابل تیم خوب فنرباغچه داشتم سبب شد زنیت به مرحله بعدی لیگ اروپا برسد.

به ثمر رساندن ۲ گل و ارسال یک پاس گل در بازی با فنرباغچه سبب شد بسیاری از سایت‌های معتبر ورزشی نمرات عالی به عملکردت بدهند. در این باره چه نظری داری؟

نمره‌های بازی ام را در سایت‌های مختلف دیدم و خدا را شکر می‌کنم که تمام این سایت‌ها نمرات عالی به من داده بودند. امیدوارم با تداوم همین روند و بیشتر تمرین کردن از شرایط فعلی ام هم بهتر باشم.

آزمون: شکستن رکورد دایی و مهدوی کیا برای من افتخار است/ کاندیدا شدنم برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا به من انرژی می‌دهد

گل اولت با ضربه سر فوق العاده‌ای زده شد و در صحنه گل دومت هم مهمت توپال را غافلگیر کردی. درباره پرش استثنایی ات روی گل اول بگو و درباره صحنه گل دوم هم به نظر می‌آید تعقیب دفاع حریف تا آخرین لحظه و توپ ربایی به شگردت تبدیل شده است. مانند کاری که در بازی ایران با چین انجام دادی.

درباره گل اول حس کردم سباستین دریوسی (هافبک آرژانتینی زنیت) قصد دارد توپ را در همان منطقه‌ای ارسال کند که من در آنجا به توپ ضربه زدم و به صورت دقیق هم این اتفاق افتاد. درباره گل دوم هم باید بگویم به عنوان یک مهاجم وظیفه دارم تا آخرین لحظه برای رسیدن به توپ تلاش کنم و خوش بین باشم که به توپ می‌رسم. از به ثمر رساندن این ۲ گل خیلی خوشحالم.

با این گل‌ها در مجموع رقابت‌های اروپایی هشت گله شدی و بالاتر از علی دایی، سامان قدوس، کریم انصاری فرد و مهدی مهدوی کیا رکورددار گلزنی یک ایرانی در مسابقات باشگاهی فوتبال اروپا شدی. درباره این موضوع هم صحبت کن.

از این موضوع هم خیلی خوشحالم که توانستم رکورد بزرگانی مانند علی دایی و مهدی مهدوی کیا را شکسته و به چنین رکوردی برسم. به این موضوع واقعا افتخار می‌کنم و امیدوارم در بازی‌های آتی گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانم.

در کنار هادسون اودوی (چلسی) پابلو سارابیا (سویا) و پاستون داکا (اسلاویا پراگ) کاندید کسب عنوان بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا هستی. درباره این موضوع چه نظری داری؟

آرزو می‌کنم هر هفته جزء بهترین‌ها باشم و این موضوع برای خودم هم خوب است. کاندید شدن به من انرژی می‌دهد.

آزمون: شکستن رکورد دایی و مهدوی کیا برای من افتخار است/ کاندیدا شدنم برای کسب عنوان بهترین بازیکن لیگ اروپا به من انرژی می‌دهد

تیم‌های قدرتمندی، چون اینترمیلان، ناپولی، سویا، چلسی، آرسنال، والنسیا و بنفیکا به مرحله یک هشتم نهایی یورو لیگ صعود کردند. خودت دوست داری زنیت در مرحله بعدی با چه تیمی بازی کند و البته فکر می‌کنی بتوانید در این جام تا چه مرحله‌ای پیش بروید؟

تیم‌های بسیار بزرگی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ اروپا حضور دارند و برای ما تفاوتی ندارد در این مرحله با چه تیمی بازی کنیم. تنها باید روی بازی خودمان تمرکز کنیم تا بهترین عملکرد را در لیگ اروپا داشته باشیم.

یک هفته دیگر هم دور برگشت لیگ روسیه شروع می‌شود. تا چه اندازه امیدواری زنیت که اکنون صدرنشین رقابت‌ها است در نهایت قهرمان شود؟

نمی‌توانم با قاطعیت درباره قهرمانی تیممان صحبت کنم، اما بازیکنان حرفه‌ای و کادرفنی خیلی خوبی داریم و هوادارانمان هم به خوبی از تیم زنیت حمایت می‌کنند. به همین دلیل خیلی امیدواریم در لیگ روسیه هم بهترین نتیجه را کسب کنیم.


بیشتر بخوانید:

سردار آزمون نامزد عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا شد + لینک رای گیری

"سردار" رکورد دار فوتبال ایران در رقابت‌های اروپایی

درآمد زایی آزمون برای زنیت

تمجید سایت فاکس اسپورتس از سردار آزمون


انتهای پیام/

اظهارات سردار آزمون پس از رکوردشکنی در لیگ اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
درود بر سردار آزمون محبوب دلها
-
ناشناس
۰۸:۱۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
سسسسسسسسسسسسسسسسسررررررررررررررددددددددددددددداااااااااااارررررررررررررررررررراااااااااااااااااااااازززززززززززززززززمممممممممممممممممموووووووووووووووووووووونننننننننننننننننننننننننننشیرمردترکمن صحرا این انتخاب شایسته توست گل بزن وگل بزن همان دقیقه اول بزن گلهای بیشتر بزن
آخرین اخبار