مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت: با امکانات ایران بهتر است مربیان بزرگ را به ایران نیاوریم چراکه در آن صورت آبرویمان می رود.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان سردار آزمون درباره انتقال خود به تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ روسیه بیان کرد: زنیت یکی از پرافتخارترین تیم های روسیه است که بازیکنان و مربی بزرگی دارد. خیلی خوشحالم با وجود حرف های زیادی که درباره پیوستن من به تیم های انگلیسی مطرح شده بود به زنیت سن پترزبورگ رفتم.

ولورهمپتون قرضی مرا می خواست اما انتقالم به این تیم منتفی شد

او درباره اینکه آیا پیشنهادهایش از لیگ برتر انگلیس حقیقت داشت یا خیر، گفت: سه باشگاه انگلیسی با تیم فوتبال روبین کازان صحبت کرده بودند و تیم ولورهمپتون قصد داشت مرا به صورت قرضی جذب کند. همین امر سبب شد انتقالم به این تیم انگلیسی منتفی شود.

ژاپن در تمام جام ها تیمی قدرتمند و مدعی قهرمانی است

آزمون درباره شکست ۳ بر صفر تیم ملی فوتبال ایران مقابل ژاپن در مرحله نیمه نهایی جام ملت های آسیا اظهار داشت: ژاپن در تمام جام ها تیم قدرتمندی است و همان طور که همه دیدند در جام جهانی هم فوق العاده کار کرد. این تیم به دلیل بدشانسی مقابل بلژیک نتوانست به مرحله یک چهارم نهایی صعود کند. ژاپن در هر تورنمنتی مدعی قهرمانی است. به هر حال این فوتبال است و اشتباهات زیادی در آن رخ می دهد. متاسفانه در آن بازی هم اشتباه به ضرر ایران رخ داد و منجر به شکست ما شد. پس از دریافت گل اول باید منطقی تر بازی می کردیم اما گل خوردن در نیمه دوم کارمان را سخت کرد و به همین دلیل از ژاپن شکست خوردیم.

اگر طارمی مقابل ژاپن بازی می کرد نتیجه دیگری رقم می خورد

او درباره تاثیر غیبت مهدی طارمی در شکست ایران برابر ژاپن و تنها شدن خود در این دیدار گفت: با  ۲بازیکن ژاپن در طول ۹۰ دقیقه درگیر بودم و اگر مهدی طارمی در زمین بود می توانست از موقعیت ها استفاده کند. طارمی بازیکن باهوشی است و حضور او در زمین به تیم کمک می کند اما فوتبال است و گاهی یک  بازیکن به دلیل محرومیت بازی را از دست می دهد. به جای مهدی طارمی وحید امیری مقابل ژاپن بازی کرد که او هم بازیکن خوبی است اما ویژگی طارمی گلزنی و در موقعیت گل قرار گرفتن او است. ۱۰۰ درصد اگر طارمی در زمین بود نتیجه اینگونه رقم نمی خورد.

آزمون: مربیانی مانند زیدان به ایران بیایند آبرویمان می رود/ فدراسیون درباره امکانات تیم ملی دروغ گفت

آزمون درباره زمان حضورش در تمرینات زنیت سن پترزبورگ گفت: پرواز من از گنبد به تهران می آید و پس از دریافت خروجی ام به روسیه می روم.

باید به کی روش احترام می گذاشتیم که نگذاشتیم

مهاجم تیم ملی فوتبال ایران درباره جدایی کارلوس کی روش از این تیم اظهار داشت: شکل خروج کی روش از ایران بد بود چراکه هیچکس بدرقه اش نرفت. باید به او احترام می گذاشتند که نگذاشتند. این موضوع ناراحت کننده است چراکه کارلوس کی روش کارهای بزرگی برای فوتبال ایران در طول این هشت سال انجام داد. بازیکنان زیادی در زمان او لژیونر شدند به این دلیل که در تیم ملی خیلی خوب بازی کردند و تیم های اروپایی هم برای جذب یک بازیکن ابتدا عملکرد او در تیم ملی را می بینند. همین علیرضا جهانبخش به این دلیل به لیگ انگلیس رفت که در تیم ملی بازی می کرد. تیم های انگلیسی بازیکنی که ملی پوش نباشد جذب نمی کنند. کی روش درآمدهای زیادی هم برای ایران کسب کرد و با حضور او توانستیم 2 دوره به جام جهانی برویم و این همه پول از فیفا بگیریم.

بهتر است مربیان بزرگی مانند زیدان و مورینیو را به ایران نیاوریم چراکه آبرویمان می رود

آزمون درباره مطرح شدن نام مربیانی چون زین الدین زیدان و ژوزه مورینیو به عنوان گزینه های جانشینی کی روش گفت: من اصلا نام گزینه های سرمربیگری تیم ملی را نشنیده ام. اگر چنین مربیان بزرگی را به ایران نیاوریم بهتر است چراکه آبروی خودمان می رود. با چه امکاناتی می خواهیم آنها را به ایران بیاوریم و چگونه رویمان می شود به این مربیان بزرگ پیشنهاد بدهیم؟ هرچند تیم ملی ایران، تیم بزرگی است اما وقتی امکانات خوبی در سطح ناممان نداریم خیلی بد است.

با این امکانات بهتر است یک ایرانی سرمربی تیم ملی شود

او افزود: به تازگی برای تیم ملی ایران زمین تمرینی درست کرده اند و این خیلی ناراحت کننده است. برای ما زمین پژوهشگاه نفت را می گرفتند که پرچاله بود و نمی توانستیم در آن تمرین کنیم. چگونه می توانستیم در آن زمین به حرف های مربی گوش بدهیم و تاکتیک های او را اجرا کنیم؟ واقعا این امکانات برای تیم ملی زشت بود. به نظر من با وضعیت اگر مربیان خوب ایرانی را جای کی روش بیاورند بهتر است. در آن شرایط دیگر درگیری به وجود نمی آید اگر زیدان به ایران بیاید و از فدراسیون بپرسد چه امکاناتی دارد می خواهیم چه جوابی بدهیم؟

آزمون: مربیانی مانند زیدان به ایران بیایند آبرویمان می رود/ فدراسیون درباره امکانات تیم ملی دروغ گفت

مسئولان به ما وعده وعید دادند و برخی پیشکسوتان بی احترامی کردند

او درباره اظهارات کارلوس کی روش مبنی بر اینکه از تیم ملی حمایت کاملی صورت نگرفت توضیح داد: مشکلات زیادی داشتیم اما به دلیل نزدیکی به جام ملت های آسیا حرفی نمی زدیم. فقط به ما وعده و وعید می دادند. برای بدرقه تیم ما به جام ملت ها هیچکس نیامد و هیچ مسئولی برایمان آرزوی موفقیت نکرد. در این وضعیت اینکه می گفتند تیم ملی باید قهرمان شود چه حرفی بود؟  به جز برخی بزرگان فوتبال هیچ یک از پیشکسوتان برای ما احترام قائل نشدند و خیلی از مسئولان به ما بی احترامی کردند. مگر ما ایرانی نبودیم و این تیم ایران نبود؟ ۱۰۰ درصد همه دوست دارند قهرمان شوند اما وقتی همدلی وجود ندارد تیم چگونه می خواهد قهرمان شود؟ تیم خیلی خوبی داشتیم اما الکی به حاشیه رفتیم و متاسفانه نتوانستیم نتیجه بگیریم. به واقع مستحق قهرمانی بودیم و برای کسب جام هر کاری انجام دادیم. هر بردی می آوردیم همه از قهرمانی حرف می زدند. چه کسی دوست نداشت تیم ملی قهرمان شود اما نباید تا این حد ما را تحت فشار و استرس می گذاشتند.

اگر فدراسیون گفته تیم ملی امکانات داشته دروغ گفته است

آزمون درباره اظهارات مسئولان فدراسیون فوتبال درباره امکانات تیم ملی گفت: اگر فدراسیون گفته ما امکانات داشتیم دروغ گفته است. آیا فدراسیون فوتبال هزینه اردوی ما در قطر را پرداخت کرد؟ یکی از مشکلاتمان این بود که اگر بازیکنان لژیونر می خواستند به اردوی تیم در ایران بیایند برای آنها بلیت اکونومی می گرفتند. من که در لیگ روسیه بازی می کنم و شاید حضورم در ایران هفت تا هشت ساعت طول بکشد چگونه می توانم با پرواز اکونومی به ایران بیایم؟ در این وضعیت احتمال داشت مصدوم شوم.

برای بردن چین و عمان هیچ پاداشی به ما ندادند

او افزود: چرا برای ما ارزش قائل نمی شدند. مهم نیست فرست کلاس نمی گرفتند اما باید به ما احترام می گذاشتند.  گفتند برای بردن چین و عمان به بازیکنان تیم ملی پاداش پرداخت شده است اما هیچ پولی به ما ندادند. اصلا پاداش نمی خواهیم اما برای ما مهم است که مسئولان فدراسیون حرف حق را بزنند و دروغ نگویند. با این وضعیت چگونه می خواهیم قهرمان شویم.

اگر پاداش میلیاردی می گرفتیم قهرمان آسیا می شدیم

او درباره اعتراض های برخی ورزشکاران رشته های دیگر به پاداش بازیکنان تیم ملی فوتبال گفت: منظورتان بهداد سلیمی است؟ من از شکست های بهداد خیلی غصه خوردم. با گریه های او گریه کرده و با شادی هایش شاد شدم چراکه افتخار مملکتم بوده است. به نظرم او می توانست بیشتر نسبت به پاداش های ما تحقیق کند. آقای بهداد سلیمی اگر ما پاداش های میلیاردی می گرفتیم و امکاناتمان عالی بود قهرمان آسیا که هیچ به مرحله بعدی جام جهانی صعود می کردیم. بهداد جان مقداری تحقیق کن، درست نیست ما را بی غیرت بنامی این کلمه واقعا زشت است. هرچند سلیمی عذرخواهی کرد اما نباید این حرف را می زد چراکه زمان شکست خوردن او نمی گفتیم سلیمی بی غیرت است. می دانستیم او چه قدر تلاش کرده و زحمت کشیده است.

وضعیت اسب دوانی خوب نیست

آزمون درباره آخرین وضعیت سریک (اسب سردار آزمون) بیان کرد: وضعیت اسب من خوب است اما اوضاع اسب دوانی به هیچ وجه خوب نیست.

قرآن را قسم می خورم در بازی با ژاپن هم جهت پنالتی را به بیرانوند درست گفتم

او درباره اظهارات علیرضا بیرانوند مبنی بر اینکه سردار آزمون در بازی ها مرا بیچاره کرد، گفت: اگر بیرانوند در بازی با ژاپن به اشاره من گوش می کرد و جهت پنالتی را درست تشخیص می داد گل دوم را نمی خوردیم. قرآن را قسم می خورم که به بیرانوند جهت پنالتی زدن بازیکن ژاپن را درست اشاره کردم  و سمت دیگری شیرجه زد. در رختکن هم به من گفت چرا حرفت را گوش نکردم؟ ایرادی ندارد و علیرضا هم بچه گل  و خوبی است.

مصاحبه های مسئولان فدراسیون درست نبود

مهاجم تیم زنیت سن پترزبورگ روسیه درباره اینکه دوست دارد پس از این تیم در کدام لیگ بازی کند، اظهار داشت: خودم دوست دارم در لیگ آلمان بازی کنم و انشالله بتوانم. از مردم عزیز ایران که در جام ملت های آسیا ما را حمایت کردند تشکر می کنم چراکه انرژی های مثبتی به تیم دادند. انشالله از تیم ملی حمایت کنند چراکه اگر این تیم موفق شود افتخارش برای ایران است. باز هم می گویم انشالله فدراسیون هم با ما همکاری کند و بخواهد این تیم در مسابقات آتی قهرمان شود. مصاحبه هایی که مسئولان فدراسیون می کردند درست نبود.


بیشتر بخوانید:

آزمون: می دانستيم بازی سختی مقابل ژاپن داريم/ كی روش يكی از بهترين ها است


انتهای پیام/

منبع: رادیو تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نت
۲۱:۲۷ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
برید از بچه های روستا فوتبالیس پیدا کنید تا با جون و دل بازی کنن برا ایران نه اینکه یدونه گل خوردن فک کنن دنیا رو سرشون خراب شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷
فوتبالیستای خارجی جون میکنن ما میخابیم بعد انتظار داریم تو زمین فوتبال ما ببریم بابا به خودتون بیاید هرکی هرچی بکاره همونو برمیداره این ایراد ماس والسلام
-
ناشناس
۱۰:۲۱ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
بازیکن اخلاق جام ملت ها!!!
-
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
سسسسسسررررررررررررررددددددددددددداااااااااااااااااااررررررررررررررررررراااااااازززززززززممممممممووووننننننننننننن والسلام
-
ناشناس
۰۹:۵۷ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
درود بر پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۰ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
از داشته صبحت كنيد لطفا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
سردار آزمون با اخلاقت آبروی ایران رو بردی کوچولو
Singapore
مجید
۱۲:۱۹ ۱۷ بهمن ۱۳۹۷
با روزی 15ساعت کار در کارخانه و معادن کشور یه کارگر نجیب 2میلیون هم نمیگیره
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۵۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
این آقای به اصطلاح فوتبالیست بره درصد گلزنی از موقعیتهای خودشو ببره بالا بعدش بیاد راجب ایران و ایرانی صحبت کنه.تاحالا نفهمیده چرا اونو قرضی میخوان چون فوروارد گل نزن به درد فوتبال امروز نمیخوره بهتره بره تو رشته گلبال حداقل اونجا چشاش بسته است میگن ندید و زد....
Iran (Islamic Republic of)
ن س از نجف اباد
۲۳:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
اگه پاداش میلیاردی میگرفتیم میبردیم.....چه پر توقع... .....دیگه باید چه کار کنند براتون.....این همه تجربه که دارین توی تیمهای خارجی کافی نیست.....این همه پول میگیرین......بهداد راست گفته......حرف حق تلخه؟ناراحت هم شدی؟.......ببخشید، من یه موضوعی رو متوجه نشدم،شما برای منافع خودتون بازی میکنید یا شاد کردن دل مردم؟یعنی چی که اگه پاداش میلیاردی میدادند ما میبردیم...یعنی تیم یمن با این اوضاعی که داشت نباید بازی میکرد چون پاداش آنچنانی به اونها نمیدادند؟ بابا ایول به غیرتت سردار تو هم پولکی شدی....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
فدراسیون فوتبال بدید دست بچه های بسیج با یک مربی ایرانی چنان تیمی را بسازند که همه سوراخ سوراخ کنند.
از سردار آزمون بی ادب اینقدر بدم می آید . سردار تو نمی خواد فکر آبروی ایران باشی تو گلت به ژاپن می زدی فقط بلدی به یک کشور جنگ زده گل بزنی بدبخت ؟
Iran (Islamic Republic of)
امید
۲۳:۱۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
فوتبالی که پول پرستی و شهرت طلبی و رانت .ناهنجاری اجتماعی .حرث وطمع . ثروت وقدرت وهزارتا حاشیه پشت پرده بجای اخلاق وغیرت وجوانمردی .ایمان عوض شده هیچ وقت نتیجه نمیده .فوتبال الان جایگاه مردمی نداره
Canada
ناشناس
۲۳:۱۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
این فوتبالست ها درصدی از پول مفتی که میگیرند .بعنوان خمس خرج باشگاه و زیر بنایی ورزش کنند .مالیات که نمیدهند .والله جای دوری نمیره .لااقل کمی خرج ورزش کنید .خمس و ذکات
اگر هم اعتفاد نداری .بعنوان مالیات درصدی از پول میلیاردی و مفتی بدون بازدهی را خرج زیر بنای ورزش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
فوتبال. وفوتبالیست من به عنوان یک هم وطن میگم آگه حرفه ای هستی در زمین فوتبال نشان بده شما فقط بازی میکنید و جزو این مردم نیستی دیگه. کی روش نتیجه زحماتش رو پولی خواست و پولش رو گرفت پس پول هم بدرقه کنه
Canada
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
مافیای فوتبال تاج وووو باید فقط بروند .ماشالله خوذشون را از لحاظ مالی بسته اند .اگر فوتبال و وطن را دوست دارید .بروید .از صورت تون تزویر میبارد. کارایی زیر صفر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
خب این پول ها که میخایید بدید به مربی های گرون قیمت ،خرج ساخت ورزشگاه های مدرن بکنید تا به قول سردار آبرومون نره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سردار تو خیلی خوبی دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۲۱:۵۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
هنگام باخت اخلاق و ادب را رعایت کنید و لااقل ابروی ایرانی را حفظ کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
بنظر من بازیکنایی مثل تو آبرو تیم ملی برده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سردارواقعابازیکن خوبیه،بایدباهاش کارمیشد.فعلاسنش مناسبه میتونه تاجام جهانی۲۰۲۲ آینده خوب ودرخشانی داشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
بنظرم کلا در فوتبال رو تخته کنید.
اینا رو هم بریزید بیرون هرجای دنیا میخوان فوتبال بازی کنن...
Iran (Islamic Republic of)
من
۲۰:۴۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
شماها باید با این ها بازی کنین تا فوتبال یاد بگیرین هیچ وقت دنبال امکانات نباشید
Germany
ناشناس
۲۰:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
قطر پولشو گرفته -معامله کالا به کالا داشتیم-جنس دادیم زمین تمرین اجاره کردیم و پول خودمونو نقد کردیم-حالا فدارسیون نداده دلیل بر این نیست که از کشور ما هزینه نشده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
بلد نیست حرف بزنه.گل گرفتن بیرانوند هم میخواد به اسم خودش تموم کنه.
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۹:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام
من هیچی نمیگم
فقط میدونم
مربی تیم ملی باید از کیروش بالا تر باشه
Iran (Islamic Republic of)
یاس
۱۹:۲۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سلام
من هیچی نمیگم
فقط اینو میدونم
که مربی تیم ملی باید از کیروش هم بالاتر باشه
Germany
وحید
۱۹:۱۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
خداوکیلی 40 ساله به جایی نرسیدیم دیگم نمیرسیم انقدر جرج این تیم نکنید تو این اوضاع اقتصادی ما بهتر از فوتبالداریم قهرمان جهان میشن رو اونا سرمایه بزارین 40 ساله یه جام به مردم نداده این فوتبال اخه تا کی خرج این تیم ملی میکنید .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
اخه مسئولین ورزش به فکر خودشان هستند تو فکر مردم نیستند که بچه های خردسال وزنان جوان برای زندگی از سطل زباله مواد دور ریختنی جمع میکنند فوتبال را تعطیل کنید
Iran (Islamic Republic of)
نگو نگو
۱۹:۱۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
من فکر میکنم ایران لیاقت مربیان بزرگ داره این انتظار تا کی میخواد به واقعیت بپیونده دیگه پیر شدیم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
ماکه دیگه نمیفهمیم کی راست میگه کی دروغ خدا همه رو هدایت کنه
Iran (Islamic Republic of)
بویراحمد
۱۹:۰۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
ابروی ایران را افرادی مثل شما بردن که گفتی اگه پاداش میلیاردی می دادن حالا ما قهرمان بودیم شمایی که به خاطر پول وارد زمین فوتبال می شوید همین خوب است که ببازید و از صحنه محو شوید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۸:۵۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
من متوجه نمی شوم که اساس این فوتبال چیه؟ آیا به نظر شما یک بازیکن پرخاشگر با حرکات عجیب و غریب را نباید کنار گذاشت؟ برای کاری که بعد از 43 سال محقق نشده و برای مربی ای که بعد از 8 سال نتوانسته گرهی باز کنه باید پاداش داد؟ اینها طلبکار چه چیزی هستند واقعا"؟ این همه خودپسندی و فخر فروشی و طلبکاری برای چی؟
Iran (Islamic Republic of)
شهرام
۱۸:۴۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
مورینیو به فکر پایه نیست فقط باید بهش بازیکتن خوب تحویل بدی تا بتونه نتیجه بگیره. یه مربی بیارین که فعال و کارکشته باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۴۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
فقط یاد گرفتیم به حواشی بپردازیم
Iran (Islamic Republic of)
تریلی
۱۸:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
من حاضرم سرمربی تیم ملی شوم شرایطشو دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
آقا فوتبال بی فوتبال فوتبال هیچ دردی برای ما دوا نمیکنه ...همش از این فوتبال غم و ضرر میکنیم ....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
چرا این همه پول مردم رو میدهید به فوتبال اگه راست میگین تیمها رو خصوصی کنید ببینیم کسی حاضر میشه پولی به اینا بده
Iran (Islamic Republic of)
عباس فیروزپور
۱۸:۰۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
مربی حرفه ای دنبال کسب اعتبار است از جمله صعود به جمع سی و دو مربی برتر جهان در جام جهانی ماده اولیه کارش یک ملت مستعد است
Iran (Islamic Republic of)
حیدرعلی
۱۷:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
بایدزیدان یامورینیوسرمربی ایران شوند
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
اقا فری
۱۷:۳۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
حالا به اینها چه ربطی داره قطر برای اردوی تیم ملی پول گرفته یا نگرفته این دلیل اونجوری بازی کردن شماها جلوی ژاپن مبشه شاید قطر اصلا دلش میخواسته یه چیزی دستی به ایران هم بده مهم این بود که امکاناتش خوب بوده حالا مفتی بوده یا پولی بوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
دراین اوضاع اقتصادی پول ملیاردی می خواهداصلا فوتبال چه دردی دوامی کنه
Iran (Islamic Republic of)
Arman
۱۶:۳۲ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
اره یه عده به نون شبشون محتاجن اقا پاداش میلیاردی میخواد حالا قهرمان میشدید چه دردی از ملت بدبخت بیچاره دوا میشد تو این وضعیت اقتصادی چرا باید کلی ارز بابت آوردن مربی خارجی مصرف بشه یه مربی داخلی انتخاب کنن هر چند که فوتبال هیچ سودی برا ملت نداره هیچافتخاری هم تا حالا کسب نکردن که دلمون برا احتزاز پرچم و نواختن سرودمون خوش باشه ایکاش اینقدر که به فوتبال بها میدن و هزینه میکنن به نوابغ علمیمون بها میدادن و امکانات در اختیارشون میذاشتن تا با هر تحریم وضعمون اینقدر بهم نریزه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
دقیقا
حالا انگار اگه بر فرض محال موفق هم میشدن پولش به ملت می رسید
بازم به خودش می رسید و میلیاردتر میشدن
ملت دارن از فرط بی پولی شرمنده زن و بچه میشن اینا به فکر پول بیشتر گرفتن از بیت مال
مگه وقتی برای اولین بار با گل مهدوی کیا در مقابل استرالیا به جام جهانی رفتیم مربی خارجی داشیم یا پول های هنگفت میدادیم به بازیکنا
واقعیت اینه که قبلی ها عاشق ایران بودن و به خاطر ایران بازی میکردن
ولی الان فقط پول
هر جا پول بیشتری داد اونجا میرن
خدا رو شکر اصلا سیر هم نمیشن و همیشه خدا می نالن
Iran (Islamic Republic of)
armin
۱۶:۲۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
به چند نکتخ توجه فرمایید
1)شاید حضورم در ایران هفت تا هشت ساعت طول بکشد چگونه می توانم با پرواز اکونومی به ایران بیایم؟ در این وضعیت احتمال داشت مصدوم شوم.
اقا پرواز VIP می خواهند
2)پاداش میلیاذدی می خواهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
خیلی هنر کردید بعد از هشت سال پول خرج کردن، تازه پاداش جام ملتها رو هم میخاید؟
Iran (Islamic Republic of)
جعف
۱۶:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
من بانظر سردارموافقم،برای بهترشدن فوتبال اول زیرساختها مهم است مربی ترازاول امکانات وبرنامه ومدیریت طرازاول می خواهدوقتی تیم های باشگاهی مامتکی به بیت المال هستندوهنوزبعد ازسالها تکلیف خصوصی سازی دو تیم استقلال وپرسپولیس را نمی توانیم مشخص کنیم واین تیم ها هنوزبرای خودیک باشگاه واستادیوم اختصاصی ندارند،امثال زیدان رابیاوریم که چه بشود؟
Germany
ناشناس
۱۸:۰۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
اخه زیدان نمیاید برادر من .خدا کی روش رو حفظ کنه که با امکانات ما اومد وبیچاره رو جون به سر کردن واسه هر تقاضایی برای پیشرفت تیم طبق استاندارد بین المللی داشته .زیدان با عدم بسیاری امکانات امدنش جزو محالات است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
اگر نظر ، نظر شما باشه باید کل امکانات کشور را در اختیار فوتبال قرار بدن و مردم گشنه و تشنه زندگی کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
الان که ندادن مردم گرسنه نیستن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
سر مربی ایرانی = باند بازی و پارتی بازی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
ای کاش که اینهمه پول مملکت رو برای فوتبال خرج میکردن و هیچ نتیجه مهمی هم بدست نمیارن این پولها رو خرج امور مهم مملکت مثل اشتغال جوانان میکردن.واقعا هر ساله نیمی از پول مملکت تو جیب گروه فوتبال میره بجز لغز خوندن و ظاهرعجیب درست کردن و پول رو پول گذاشتن هیچ آبی ازشون گرم نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۸ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
مربی ایرانی بیارن که باند بازی و دعوت به تیم ملی با پرداخت پول بشه؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
درسته مربیان بزرگی مثل زیدان نظم براشون مهمه نه مد مو و خالکوبی.
ضمنا پیشنهاد رو باید به افراد بزرگ داد نه افراد ضعیف!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
فوتبال ما درست بشو نیست چون بازیکنان ما ذاتا احساس رو وارد بازی میکنن و تو لحظاتی که باید منطقی بازی کنن احساسی میشن و همیشه در مقابل قدرتهای آسیا کم میارن در حالیکه در مقابل قدرتهای جهانی آبرومندانه تربازی میکنین حتی اگه ببازن ، به هر حال کی روش هم مربی بزرگی بود و هفت سال تو فوتبال ما کار کرد و بهتر بود حفظش میکردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۹ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
اگه این مربیا بیان که تو رو دیگه راه نمیدن
Germany
ناشناس
۱۸:۲۱ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷
اتفاقا مایه افتخار تیمه
-
ناشناس
۰۸:۳۵ ۱۸ بهمن ۱۳۹۷
به نظر من بایدهواداران خارجی بیاریم شماهافقط بلدیدسرداررابکوبیدچون حسادت دارین سردارواقعا مثل یک سردارازتیمش محافظت میکنه ومیجنگه وگلهای خوبی هم میزنه پاس گل وحتی چهارتاگل هم زده کدام بازیکن چهارتاگل تونست بزنه حرفهای بی ربط نزنیم وبجاش ازبازیکنان وتیم ملی حمایت قاطعانه بکنیم زنده بادتیم ملی زنده بادسردار
آخرین اخبار