سرمربی تیم تراکتورسازی گفت: ما در پاس‌های آخر خیلی عجله می‌کردیم و عملکرد عجولانه بچه‌های ما زیاد خوب نبود و ما را با مشکل رو‌به‌رو کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جرج لیکنز سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی درباره تساوی برابر تیم سایپا اظهار کرد: بازیکنان  نمی توانستند به راحتی پاس بدهند و مشکلی بود که هر 2 تیم این موضوع را لمس کرده بودند. ما سایپا را آنالیز کرده بودیم و می دانستیم که این تیم در ضربات اوت و ایستگاهی و توپهای مستقیم قدرتمند است. احساس می کنم این بازی یک مقدار فشار روی بازیکنان بود و نمی توانستند به راحتی بازی کنند یک مقدار استرس داشتند و این باعث شد که نتوانند به بازی سرعت بدهند و ضربات آخر به درستی بزنند. 

او ادامه داد: در مورد نتیجه بازی نمی خواهم صحبت کنم و بازی صفر بر صفر تمام شد اما مصدومیت طیبی یک مقدار نگرانم کرده است و باید ببینم که وضعیتش به چه صورت است و باید ببینیم چطور است چرا که بازی بعدی حساس است.  

لیکنز افزود: در بازی‌های به این شکل، جزئیات خیلی تأثیرگذار هستند. ما در پاس‌های آخر خیلی عجله می‌کردیم و عملکرد عجولانه بازیکنان  ما زیاد خوب نبود و ما را با مشکل رو‌به‌رو کرد. در بازی مقابل سپاهان یک بازیکن خوب‌مان را نداریم. داور مسابقه به اشکان دژاگه کارت زرد نشان داد که فکر می‌کنم، اشتباه کرد. او نمی‌تواند برابر سپاهان بازی کند. امیدوارم مصدومیت طیبی جدی نباشد و او بتواند هفته آینده بازی کند. امیدوارم دوره مصدومیت او بیشتر از یک هفته نباشد، چون دوست داریم بازیکنان خوب خود را همیشه همراه‌مان داشته باشیم.

سرمربی بلژیکی تراکتور درباره تعویض استوکس و  حضور نداشتنش  روی نیمکت گفت: همان‌طور که در دیدار برابر نساجی هم دیدید، ما این تعویض را انجام دادیم. این اتفاق طبیعی است چون هوا سرد بود استوکس اجازه گرفت و به رختکن رفت. از عملکرد ساسان انصاری نیز که به جای استوکس وارد زمین شد، راضی‌ام.

لیکنز با اشاره به حضور پرشور هواداران در استادیوم خاطرنشان کرد: همه چیز فوق‌العاده بود. برخی اوقات بازیکنان ما با استرس بازی می‌کردند که باید در چنین شرایطی، بتوانیم خودمان را کنترل کنیم.

سرمربی تراکتور درباره تمرین نکردن بازیکنان سایپا در روزهای اخیر و اینکه پیش‌بینی می‌شد تراکتور در این دیدار به سادگی پیروز شود، گفت: هیچ دیداری راحت نیست. نمی‌توانم قبول کنم که در این چند روز، چنین اتفاقاتی رخ داده است. ما چنین حسی نداشتیم و دیدارهای قبلی سایپا را آنالیز کرده بودیم. ما براساس این آنالیز وارد مسابقه شدیم. شاید اگر توپ سایپا در بازی با الریان که به تیر دروازه خورد، گل می‌شد، دیگر از مشکلات حرفی نمی‌زدند.

او  با تمجید از عملکرد ساسان انصاری تاکید کرد: انصاری سرعت خوبی دارد. او بر خلاف آرمان رمضانی در تیم سایپا قد بلندی ندارد، اما عملکرد خوبی داشت. ما متأسفانه در این مسابقه پاس‌های آخر را به درستی نرساندیم تا مهاجمان ما از این فرصت‌ها استفاده کنند.


بیشتر بخوانید: 

دایی روی گسل ناکامی/ سایپا در مسیر سقوط ترمز برید

برنامه هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران


انتهای پیام/ 

اظهارات لیکنز درباره تساوی برابر تیم سایپا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار