مهاجم تیم سایپا گفت: با وضعیتی که تیممان دارد نتیجه بدی مقابل تراکتورسازی نگرفتیم.

رمضانی: نتیجه بدی مقابل تراکتورسازی نگرفتیم/ باید از یک تیم آسیایی بیشتر حمایت شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  آرمان رمضانی درباره توقف تیم فوتبال سایپا در هفته نوزدهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی بیان کرد: بازی پایاپایی بود و تراکتور از تیم ما سرتر نبود.

در این دیدار خیلی دویده و تلاش کردیم و خدا را شکر می‌کنم که با این وضعیت مقابل تیم مدعی تراکتور به تساوی رسیدیم. فکر می‌کنم نتیجه بدی هم نگرفتیم.

او درباره مشکلات بازیکنان سایپا و تمرین نکردن آن‌ها پیش از بازی با تراکتورسازی گفت: در حال حاضر اتفاق مثبتی نیفتاده که بگوییم شرایط بهتر شده است. مسئولان باشگاه هیچ جوابی به ما نداده اند و همچنان مشکلاتمان ادامه دارد. فقط خدا می‌داند قرار است چه اتفاقی برای تیم سایپا بیفتد.

مهاجم تیم سایپا درباره دلخوری‌های علی دایی از مسئولان شرکت و باشگاه سایپا اظهار داشت: باید از تیمی که برای بازی آسیایی به قطر رفت بیشتر حمایت می‌کردند که این کار را انجام ندادند. اگر الریان را می‌بردیم به مرحله گروهی لیگ قهرمانان می‌رسیدیم، اما از تیممان حمایت نکردند.

او درباره زمان پایان اعتصاب بازیکنان سایپا گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست و تنها امیدواریم مشکلاتمان حل شود. شنیده ایم رضا درویش هم از مدیریت باشگاه سایپا استعفاء داده، اما هیچ چیز معلوم نیست.


بیشتر بخوانید:

سایپا صفر - تراکتورسازی صفر/ نارنجی پوشان ترمز تراکتور را کشیدند

سایپا - تراکتورسازی؛ علی دایی با دل پُر و دست خالی مقابل کاپیتان‌های تیم ملی

رد پای ۲ فرد غیر مسئول در انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال ایران


انتهای پیام/

صحبت های رمضانی بعد از تساوی مقابل تیم تراکتورسازی تبریز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار