یکی از خبرچین‌ها ادعا می‌کند قیمت شیائومی می ۹ را پیش از اعلام رسمی شرکت سازنده، به دست آورده است.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوشی شیائومی می ۹ - Xiaomi Mi 9 یکی از محصولاتی است که نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. این گوشی یک سری از مشخصات پرچمداران را با یک صفحه نمایش بزرگ همراه کرده است. شیائومی می ۹ به زودی در سراسر اروپا در دسترس خواهد بود.

شیائومی قیمت رسمی این دستگاه را در نمایشگاه MWC اعلام خواهد کرد، اما یک خبرچین به نام ایشان آگاروال ادعا می‌کند قیمت می ۹ را زودتر از اعلام رسمی آن به دست آورده است.

قیمت Xiaomi Mi 9 با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه به بازار بستگی دارد و به نظر می‌رسد در اروپا ۴۴۹ یا ۴۶۹ یورو باشد. این رقم در حدود ۱۰۰ یورو ارزان‌تر از OnePlus 6T با پردازنده Snapdragon 845 و تقریباً نصف قیمت گلکسی S10 سامسونگ است که مانند Xiaomi Mi 9 دارای پردازنده Snapdragon 855 است.

گذشته از این اطلاعات داخلی، پرچمدار جدید شیائومی دارای یک دوربین سه‌گانه در پشت خود نیز هست. سنسور اولیه این دوربین دارای وضوح ۴۸ مگاپیکسل و دیافراگم f. / ۱.۷۵ است که برای ثبت تصاویر بسیار خوب حتی در نور کم نیز بسیار عالی است.

همچنین این پرچمدار دارای یک دوربین دیجیتال ۱۲ مگاپیکسلی به همراه یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی جدید است که با یک لنز واید-انگل همراه می‌شود. این لنز به دوربین اجازه می‌دهد جزئیات بیشتری از محیط را در تصویر ثبت کند.

.

سایر ویژگی‌های شیائومی می ۹ شامل صفحه نمایش ۶.۳۹ اینچی AMOLED، اندروید ۹ پای، اسکنر اثر انگشت درون صفحه نمایش و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپری است. همچنین این پرچمدار از شارژر بی‌سیم ۲۰ واتی که در حال حاضر سریع‌ترین شارژر بازار است، پشتیبانی می‌کند.

تاریخ عرضه می‌میکس ۹ در یکشنبه هفته آینده در کنفرانس مطبوعاتی شرکت MWC اعلام خواهد شد. انتظار می‌رود که قیمت نسخه گران‌تر این دستگاه با داشتن ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۵۵۰ یورو باشد.


بیشتر بخوانید: نوت ۱۰ با یک پردازنده ۷ نانومتری عرضه خواهد شد


انتهای پیام/

پرچمدار جدید شیائومی با نام می 9 به زودی رونمایی می‌شود

برچسب ها: فناوری ، شیائومی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Pichiabas
۱۶:۳۰ ۲۶ اسفند ۱۳۹۷
بادرودبردوستان عزیز
درصورت امکان قیمت آخرین مدل تبلت هوای را خواستم.
باتشکرفراوان
آخرین اخبار