حذف نشانگر حجم صدا در iOS 13 +تصویر

یک منبع آگاه ازحذف نشانگر حجم صدا در سیستم عامل iOS 13 خبر داد.

حذف نشانگر حجم صدا در iOS 13 +تصویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سیستم عامل گوشی‌های آیفون هر سال با یک آپدیت جدید مواجه می‌شوند. شرکت اپل هرچند با کمی تأخیر در تاریخ اعلام شده خود یا با کمی اشکال در برنامه‌نویسی، هر سال سیستم عامل iOS را برای گوشی‌ها و تبلت‌های خود عرضه می‌کند. البته، قابلیت‌ها و مشخصات جدیدی هم به نسخه‌های جدید سیستم عامل انحصاری خود اضافه می‌کند. چند وقتی است که خبر از انتشار سیستم عامل iOS 13 شنیده می‌شود و شایعات و اخبار فاش شده زیادی هم همراه با آن منتشر می‌شوند.

بر اساس توئیت جدید مکس وینبچ، کارمند خبرگزاری XDA که در زمینه فاش کردن اطلاعات گوشی‌ها یک رسانه معتبر به حساب می‌آید، برای کسانی که از نشانگر حجم صدای روی گوشی‌های آیفون راضی نیستند، خبرهای خوبی در راه است. نشانگر حجم صدا (volume heads-up display یا HUD) کادری است که دارای تصویر یک زنگوله است و زمانی که کاربران حجم صدای زنگ گوشی را بالا یا پایین می‌برند، ظاهر می‌شود. بسیاری از کاربران iOS هستند که به این نحوه ظاهر شدن کادر حجم صدا علاقه‌ای ندارند و ترجیح می‌دهند صورت بهتری برای این کادر در گوشی‌های آیفون خود ببینند. وینبچ در توئیت خود خبر داده است که قرار است این نشانگر در نسخه بعدی iOS یعنی iOS 13 حذف شود. وی دیگر هیچ اطلاعات جزئی در این باره نداده است.

درست است که این نشانگر بسیار کارآمد است اما بسیاری از کاربران در شبکه اجتماعی Reddit از آن شکایت کرده‌اند. البته، کاربران عادی نسبت به این نحوه ظاهر شدن کادر نشانگر حجم صدا روی خوش نشان داده‌اند ولی کسانی که به صورت حرفه‌ای از گوشی‌های خود استفاده می‌کنند، شکایت و ابراز کرده‌اند که این کادر بسیار بزرگ و مسخره به نظر می‌رسد.

حذف نشانگر حجم صدا در iOS 13 +تصویر

انتظار می‌رود بتوانیم iOS 13 را در کنفرانس تسعه‌دهندگان جهانی اپل امسال ببینیم. در حالی که، اپل هیچ تاریخی را برای معرفی و عرضه این نسخه سیستم عامل انحصاری خود اعلام نکرده، حدس زده می‌شود که کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل امسال از سوم تا هفتم ژوئن برگزار شود.


بیشتر بخوانید: سرمایه‌گذاری اپل روی محصولی به جز آیفون


انتهای پیام/

حذف یک قابلیت گوشی‌های آیفون در iOS 13

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.