در آستانه برگزاری همایش بین المللی توسعه چابهار،معاونین وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن، از طرح های توسعه بندر چابهار بازدید کردند.

بازدید ۳ معاون وزیر راه و شهرسازی از طرح‌های توسعه‌ای بندر چابهاربهروز آقایی مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  در حاشیه بازدید از طرح های توسعه بندر چابهار گفت: افزایش ترافیک کالا و سرمایه گذاری بخش خصوصی از اهداف برگزاری همایش بین المللی توسعه بندر چابهار است.

بهروز آقایی افزود: از ۳۵ کشور برای شرکت در این رویداد مهم دعوت شده است و معاون اول رئیس جمهور، وزیر راه و شهرسازی و وزیر جهاد کشاورزی از دیگر مهمانان این همایش هستند.

معضلات و مشکلات موجود در حاشیه شهر چابهار، بازدید از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های گردشگری و توسعه منطقه‌ای، پارک ساحلی صد هکتاری بهاران، پروژه‌های ملی در دست احداث ازجمله راه آهن چابهار-زاهدان و اسکله بندر شهید بهشتی چابهار از جمله مواردی بود که مورد بازدید معاونین وزیر راه و شهرسازی و معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور قرار گرفت.

گفتنی است؛ در این بازدید استاندار سیستان و بلوچستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، معاونین وزارت راه و شهرسازی و معاون شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور را همراهی کردند.

همایش بین المللی توسعه بندر چابهار هفتم اسفندماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

سفر ۳ معاون وزیر راه و شهرسازی  به چابهار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۱ ۰۶ اسفند ۱۳۹۷
میان و میرن و یک جاده هم که لازم داریم درست نمیکنن
آخرین اخبار