مدیرکل جهاد خودکفایی سازمان صدا و سیما در اراک گفت: طرح‌های مهندسان صدا و سیما در سطح برند‌های بزرگ دنیا است.

طرح‌های مهندسان صدا و سیما در سطح برند‌های بزرگ دنیابه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  بهروزی مدیرکل جهاد خودکفایی سازمان صدا و سیما در اولین گردهمایی علمی فنی-مهندسی شبکه آفتاب  در اراک گفت: طرح‌های مهندسان صدا و سیما در سطح برند‌های بزرگ دنیا است.

بهروزی مدیرکل جهاد خودکفایی سازمان صدا و سیما در اولین گردهمایی علمی فنی-مهندسی شبکه آفتاب گفت: طرح‌های مهندسان صدا و سیما در سطح برند‌های بزرگ دنیا است.

بهروزی افزود: طرح‌هایی که مهندسان صداو سیما پیشنهاد داده اند به عنوان ایده‌های نو در جشنواره‌های کشور‌های دیگر در عرصه‌های بین المللی در کنار برند‌های بزرگ دنیا مطرح شده و پذیرفته شده اند.

وی اضافه کرد: وظیفه ما این است که از این طرح‌ها حمایت کنیم و در این راستا هماهنگی‌هایی را داشتیم که این خدمات و فناوری را به کشور‌های همسایه صادر کنیم و در سطح بین المللی بتوانیم طرح‌های مهندسان کشور را مطرح کنیم.

طرح و ایده‌های خلاقانه صدا و سیمای استان مرکزی طرح‌های خوبی هست

مدیرکل جهاد خودکفایی سازمان صدا و سیما با قدر دانی از تلاش مهندسان صدا و سیمای استان مرکزی بیان کرد: این طرح و ایده‌های خلاقانه طرح‌های خوبی هست، اما باید بستری فراهم شود و پشتیبانی کنیم تا در عرصه عمل اجرا شود و با توجه به نوع طرح در عرصه استانی، ملی و بین المللی به کارگیری شوند.

وی تصریح کرد: بحث کاربرد‌های فناوری مانند خیلی از کار‌هایی که در سازمان تصمیم گیری کلان می‌شود به کار‌های آزمایشگاهی نیاز دارند و باید شرایطش فراهم باشد و در حوزه دانشگاه به مطالعات میدانی نیاز دارد و طرح‌های مرکز اراک می‌تواند در این زمینه‌ها مطرح شود.

ما امیدواریم برای سال بعد مرکزصداوسیمای استان مرکزی همچنان در طرح‌ها وایده‌های خلاقانه فعال باشد و همچنان طرح‌های جدید بدهد و بتوانند در طرح نوین در سطح بین المللی مطرح شوند.

اولین گردهمایی علمی فنی-مهندسی شبکه آفتاب به مناسبت گرامیداشت روز مهندس، در مرکز صداو سیمای استان مرکزی با ارائه مقالات و مطالب علمی درباره آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری رسانه‌های نوین برگزار و دراین همایش از برترین‌ها تجلیل شد.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.