مدیرعامل کمباین سازی ایران از کاهش وابستگی ۹۰ درصدی کمباین سازی در طول انقلاب خبرداد.

کاهش وابستگی ۹۰ درصدی کمباین سازی در طول انقلابحمیدی مدیرعامل کمباین سازی ایران  در  گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این کارخانه در سال ۱۳۴۸ در اراک تاسیس شده و صد در صد محصولاتش وارداتی بوده است واین درحالی است که در حال حاضر بیش از ۹۰ درصد قطعات در داخل تولید می‌شود.

حمیدی افزود: مهندسان جوان این کارخانه توانستند با مهندسی معکوس محصولاتی، چون کمباین ۱۰۵۵ و ۱۰۶۰ بیلر ۳۴۹ و بیلر ۳۵۱ همچنین سامانه ضد تگرگ را طراحی و روانه بازار کنند.

وی اضافه کرد: قبل از انقلاب اشتغال این کارخانه صد نفر بود، ولی اکنون اشتغال مستقیم این شرکت ۳۸۰ نفر و برای ۲ هزار نفر شغل غیرمستقیم ایجاد شده است.

مدیرعامل کمباین سازی ایران از تولید ۲ دستگاه کمباین در روز در این کارخانه خبر داد و بیان کرد: در صورت حمایت دولت این شرکت توان تولید هزارو دستگاه کمباین در سال را دارد.

وی ادامه داد: محصولات این کارخانه توانستند خط تحریم را بشکنند و با برداشت سالانه حدود ۱۵ میلیون تن گندم تا کنون از خروج حدود ۳۰۰ میلیون دلار ارز جلوگیری کردند.

حمیدی تصریح کرد: این شرکت علاوه بر تامین نیاز داخلی، کمباین را به کشور‌های چین عراق عربستان آذربایجان، ازبکستان لیبی و سودان صادر کرده است

کارخانه کمباین سازی ایران سال گذشته ۸۰۰ دستگاه کمباین را به بازار عرضه کرد.

انتهای پیام / ج

بیش از ۹۰ درصد قطعات تولید کمباین در داخل تولید می‌شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.