یک مقام مسئول از برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات از ۱۰ تا ۱۳ اسفند با تخفیف‌های ۸ تا ۱۰ درصدی قیمت ملک در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران خبر داد.

 برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات با تخفیف‌های ۱۰ درصدی قیمت ملکبه گزارش خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  طیبی نژاد مجری برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات گفت: امسال نمایشگاه املاک و مستغلات بسیار متفاوت تر از سال‌های گذشته همزمان با حضور شرکت‌های خارجی برگزار می‌شود.

وی افزود: امسال کشور ترکیه در این نمایشگاه اقدام به ارائه آخرین فناوری‌های ساخت و ساز می‌کند و سازندگان ایرانی می‌توانند از تجربه‌های این شرکت‌ها استفاده کنند.

طیبی نژاد با بیان اینکه در نمایشگاه املاک و مستغلات فروشندگان، سازندگان و مشاوران املاک قرارداد‌های خود را با تخفیف ۸ تا ۱۰ درصدی منعقد می‌کنند، گفت: در این نمایشگاه سعی شده از سازندگان و مشاوران املاک متخصص جهت برگزاری بهتر استفاده شود.

مجری برگزاری نمایشگاه املاک و مستغلات توضیح داد: در این نمایشگاه شرکت‌های سرمایه گذاری بانک‌های تخصصی حضور دارند و بانک مسکن هم در این نمایشگاه از تسهیلات جدید بخش مسکن رونمایی می‌کند.


بیشتر بخوانید: ثبات قیمت مسکن در سال آینده/ قیمت‌های مسکن در سایت‌های اینترنتی غیرواقعی است


وی با اشاره به اینکه نمایشگاه املاک و مستغلات مسکن از ۱۰ تا ۱۳ اسفند ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود، بیان کرد: در این نمایشگاه ۳۵ شرکت کننده داخلی و ۵ شرکت از کشور ترکیه حضور دارند.

طیبی نژاد اظهار کرد: این نمایشگاه با همکاری اتحادیه املاک و مشاوران استان تهران برگزار می‌شود و انجمن صنفی مسکن و انبوه سازان و شرکت‌های سرمایه گذاری بخش مسکن آخرین دستاورد‌های خود را در بخش مسکن ارائه می‌دهند.

تحصیل ۲ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی مشاوران املاک

در ادامه این نشست عباس نژاد رئیس دانشگاه مشاوران املاک کشور گفت: در مقطعی از زمان، مشاوران املاک بدون هیچ آموزشی اقدام به انجام معاملات مسکن می‌کردند که همین امر مشکلات بسیار زیادی را برای خریداران و فروشندگان مسکن ایجاد کرده بود بنابراین در مقطعی از زمان، دانشگاه مشاوران املاک اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی کرد و بعد از مدتی طبق قانون شرکت در دوره‌های آموزشی الزامی شد.

وی افزود: هم اکنون دانشگاه مشاوران املاک ۲ هزار دانشجو در مقطع کارشناسی دارد و با برگزاری این دوره‌ها سطح دانش و تخصص مشاوران املاک در این حوزه افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۰۵ اسفند ۱۳۹۷
اینم یک ایده است اما چه تضمینی وجود دارد که باز دلالان در این نمایشگاه جولان ندهند!
آخرین اخبار