تیم شهرداری بندرعباس در بازی رفت فینال مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و در منطقه جنوب تیم مس کرمان را شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم شهرداری بندرعباس در بازی رفت فینال مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و در منطقه جنوب تیم مس کرمان را شکست داد.
بلندقامتان تیم شهرداری در این مسابقه که در سالن فجر بندرعباس برگزار شد در دیداری برتر با نتیجه قاطع ۹۴ بر ۷۵ تیم مس را مغلوب کردند.
فینال لیگ دسته اول بسکتبال کشور به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود.
دیدار‌های دوم و سوم این مرحله پنجشنبه و جمعه هفته جاری برگزار می‌شود.
تیم‌های شهرداری بندرعباس و مس کرمان پیش از این با رسیدن به دیدار فینال صعود خود را به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور قطعی کردند.
این دو تیم در مرحله گروهی هم دو بار به مصاف هم رفتند که نماینده کرمان در هر دو بازی رفت و برگشت تیم شهرداری بندرعباس را شکست داد.
رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در خصوص پیروزی تیمش مقابل مس کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: مقابل تیم مس کرمان با تمام توان به میدان رفتیم و با انگیزه بالایی که بازیکنان برای جبران دو شکست دور رفت داشتند موفق به کسب یک پیروزی قاطع شدیم.
انتهای پیام/ب

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس از مس کرمان انتقام گرفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.