تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در دیداری حساس و سرنوشت ساز میزبان تیم نفت امیدیه است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در دیداری حساس و سرنوشت ساز میزبان تیم نفت امیدیه است.
در بازی برگشت مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و در منطقه جنوب تیم شهرداری بندرعباس از ساعت ۱۶ فردا (پنجشنبه) در سالن جانبازان و معلولین مجموعه ورزشی هفت تیر بندرعباس با تیم نفت امیدیه دیدار می‌کند.
با توجه به شکست ۸۸ بر ۸۴ تیم شهرداری در بازی دور رفت، این تیم برای صعود به مرحله بعد محکوم به کسب پیروزی در مسابقه فردا و همچنین برتری در بازی سوم است.
بازی‌های مرحله نخست پلی آف مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود و تیم پیروز مجموع سه مسابقه راهی مرحله بعد خواهد شد.
رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،در خصوص آخرین وضعیت تیمش قبل از مسابقه فردا مقابل تیم نفت امیدیه گفت: بازی گذشته را به دقت آنالیز و اشتباهات را به بازیکنان گوشزد کردیم و امیدواریم با حمایت تماشاگران به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم.
مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است و در پایان از هر منطقه دو تیم به رقابت‌های لیگ برتر صعود خواهند کرد.

انتهای پیام/ب

تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس به مصاف نفت امیدیه می رود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.