تیم شهرداری بندرعباس با پیروزی مقابل تیم مهروبان نوین ماهشهر در آستانه صعود به لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس،تیم شهرداری بندرعباس با پیروزی مقابل تیم مهروبان نوین ماهشهر در آستانه صعود به لیگ برتر بسکتبال قرار گرفت.
در بازی رفت مرحله نیمه نهایی مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور و در منطقه جنوب دیشب تیم شهرداری بندرعباس در سالن فجر میزبان تیم مهروبان نوین ماههشر بود که در پایان با نتیجه ۹۶ بر ۹۱ حریف خود را با شکست بدرقه کرد.
بازی‌های این مرحله به صورت ۲ برد از ۳ مسابقه برگزار می‌شود و تیم پیروز مجموع سه مسابقه به رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کند.
بازی دوم این مرحله روز جمعه ۱۹ بهمن در ماهشهر برگزار می‌شود.
رضا هنگام پور سرمربی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس بعد از پایان این مسابقه در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بندرعباس ،گفت: دیدار سخت و نفس گیری بود، اما با همت و تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران موفق به کسب پیروزی شدیم.
وی افزود: امیدواریم با همدلی که در بین بازیکنان و کادرفنی وجود دارد بتوانیم در بازی دوم در ماهشهر هم پیروز شویم تا رویای چندساله صعود به لیگ برتر را به واقعیت تبدیل کنیم.
مسابقات لیگ دسته اول بسکتبال باشگاه‌های کشور در دو منطقه شمال و جنوب در حال برگزاری است و در پایان از هر منطقه دو تیم به رقابت‌های لیگ برتر صعود خواهند کرد.
انتهای پیام/ب

پیروزی تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس مقابل مهروبان نوین ماهشهر

برچسب ها: بسکتبال ، وزارت ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.