باشگاه چلسی به دلیل نقض قوانین مربوط به نقل و انتقال بازیکنان از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم شد.

محرومیت چلسی از دو پنجره نقل و انتقالاتبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، فدراسیون جهانی فوتبال، فیفا، با انتشار بیانیه‌ای باشگاه چلسی را به دلیل نقض قوانین مربوط به نقل و انتقال بازیکنان خارجی کمتر از ۱۸ سال از فعالیت در دو پنجره نقل و انتقالات محروم کرد.

این تصمیم را امروز (جمعه) در پایان تحقیقات طولانی خود درباره این باشگاه و چگونگی ثبت نام بازیکنان در آکادمی تیم لندنی در چند سال گذشته، اعلام کرد.

چلسی علاوه بر محرمیت از دو پنجره نقل و انتقالات، مبلغ ۶۰۰ هزار فرانک سوئیس هم باید جریمه نقدی بپردازد. این باشگاه ۹۰ روز فرصت دارد تا موارد مربوط به نقل و انتقال نوجوانان را قانونمند کند.

گاردین ماه گذشته فاش کرد که فیفا بیش از ۱۰۰ بازیکن چلسی را بررسی کرده است. فیفا گفت که این باشگاه به دلیل نقض ماده ۱۹ در مورد ثبت ۲۹ بازیکن نوجوان و برخی قانون شکنی‌های دیگر مجرم شناخته شده است. البته محرومیت چلسی شامل تیم‌های فوتبال زنان و تیم‌های فوتسال نمی‌شود.

این باشگاه حق درخواست تجدیدنظر در فیفا و سپس دادگاه داوری ورزش (CAS) را دارد. ممکن است آن‌ها از طریق درخواست تجدیدنظر بتوانند مجازات خود را تا پنجره تابستانی امسال به تاخیر بیندازند، فرایند درخواست تجدید نظر زمانبر است، به این معنی که آن‌ها می‌توانند از ابتدای ماه ژوئن تا پایان ماه اوت بازیکنان مد نظر خود را جذب کنند.

علاوه بر چلسی، اتحادیه فوتبال انگلیس نیز به دلیل نقض قوانین مربوط به نوجوانان ۵۱۰ هزار فرانک سوئیس جریمه شد و ۶ ماه فرصت دارد تا این مسائل را حل و فصل کند.


بیشتر بخوانید:

پیروزی چلسی و ناپولی در خانه حریفان

نامزد‌های کسب عنوان بهترین بازیکن هفته لیگ اروپا اعلام شدند

نگاهی به آمار و ارقام سرخابی‌ها پیش از بازی جام حذفی

درخواست سر مربی آبی ها از هافبک مطرح برای تمدید قرارداد


انتهای پیام/

اتحادیه فوتبال انگلیس و چلسی نقره داغ شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار