هشت هنرمند انقلابی استان بوشهر در مراسمی با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، تجلیل شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در این مراسم از حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی (تالیف)، عبدالرضا انصاری (شاعر)، عبدالرضا صدیق (مستندسازی)، محمود موجی (نوحه سرا)، رضا میرشکار (کارگردان)، میثم بشکوه (نمایش)، حامد فکوری (خبرنگار قرآنی) و ساسان نوذری (خواننده سروده‌های انقلابی) تجلیل شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در این مراسم گفت: هنر اثرگذاری بسیار بالایی در جامعه دارد و زیباترین و بهترین شکل ارائه داشته‌ها و یافته‌های افراد است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری افزود: ارائه نشدن داشته‌ها و یافته‌ها با نگاه فلسفه هنر تاثیرگذاری ندارد و به همین علت است که هنر زیباترین شکل ارائه محصول اندیشه بشر به جامعه اسلامی است.

وی بیان کرد: در این بین شعر زیباترین گونه بیان برای اظهار داشته‌ها و دانسته‌های یک انسان است و محتوا، قالب و آهنگ سه ضلع منجر به تولید شعر به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: در مساجد استان بوشهر خط مقاومت هنری در سه حوزه خانواده، نونهال و نوجوانان باید تشکیل شود.

آیت الله صفایی بوشهری بیان کرد: این سه حوزه می‌توانند با تشکیل جبهه خط مقاومت اقدام به مقاومت جهادی کنند.

در این مراسم عبدالرضا انصاری شاعر اهل بیت (ع) و مسئول کانون فرهنگی هنری الرسول (ص) روستای هلیله شهرستان بوشهر شعر سرود «آوای نماز» را خواند.

انتهای پیام/ک

هشت هنرمند انقلابی استان بوشهر تجلیل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.