سرپرست فرمانداری همدان از تحقق ۶۲ درصدی سهمیه اشتغال در این شهرستان خبر داد.

تحقق ۶۲ در صدی سهمیه اشتغال شهرستان همدانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حسین افشاری، درجلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری شهرستان همدان با بیان اینکه سهمیه ایجاد اشتغال در این شهرستان در سال جاری ۵ هزار و ۵۸۶ فرصت شغلی بوده است افزود از ابتدای امسال تاکنون ۳ هزار و ۴۶۷ نفر در سامانه اشتغال ثبت نام کرده اند.
وی با بیان اینکه برای سال آینده دستگاه‌های اجرایی باید براساس ظرفیت خود اشتغال پیش بینی شده را اعلام کنند افزود:اگر میزان تعهدات اشتغال دستگاه‌های اجرایی محقق نشود نشانه ناکارآمدی آن اداره محسوب می‌شود.
سرپرست فرمانداری همدان با اشاره به اینکه حجم زیادی از طر‌هایی که در دستگاه‌های اجرایی معرفی شده اند در کمیته فنی تأیید و به بانک ارسال شده است گفت: این طرح‌ها در کمیته فنی و داخلی بانک در حال بررسی است که باید به مرحله انعقاد قرارداد برسد.
فائزه ساداتی معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار همدان نیز گفت: تعهد اشتغال شهرستان در سال آینده ۵ هزار و ۲۹۱ نفر است.
مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان همدان هم در این جلسه با اشاره به توجه ویژه به توسعه مشاغل خانگی گفت: از مجموع ۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات مشاغل خانگی شهرستان همدان در سال ۹۷، ۳ میلیارد و ۳۱۶ میلیون تومان آن به یک هزار و ۱۱۶ طرح تخصیص یافته است.
حداد همدانی با بیان اینکه از این تعداد طرح حدود ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان آن معادل ۷۷ درصد پرداخت شده است.
وی به عملکرد تسهیلات توسعه اشتغال روستایی اشاره کرد و افزود: ۲۵۳ طرح با مبلغ ۵۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به بانک‌ها معرفی شده اند که تاکنون ۲۱ میلیارد و ۷۰۰ میلون تومان برای اجرای ۵۴ طرح پرداخت شده است.

انتهای پیام/ب

تحقق اشتغال در استان همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.