اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس به زودی توسط وزارت ورزش و جوانان مشخص می‌شوند.

اعضای احتمالی هیئت مدیره پرسپولیسبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که چند هفته پیش محمدرضا داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان در مصاحبه‌ای اعلام کرد، به زودی اعضای هیئت مدیره ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس معرفی خواهند شد، اما ۸ بهمن ۱۳۹۷ اعضای هیئت مدیره استقلال تهران انتخاب شدند و امیرحسین فتحی نیز به عنوان مدیرعامل این باشگاه معرفی گردید.

 مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان در حاشیه جلسه هیئت دولت امروز (چهارشنبه) بیان کرد، ایرج عرب به عنوان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس انتخاب شد و همچنین اعضای هیئت مدیره نیز انتخاب شدند و طی روز‌های آینده اسامی آن‌ها اعلام می‌شود.

سپس در پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان مصاحبه‌ای دیگر از سلطانی فر منتشر کرد که به شرح زیر است:

"اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بزودی معرفی می‌شوند و انتخاب هیئت مدیره بر عهده مجمع است و طی روز‌های آینده و بعد از معرفی هیئت مدیره جدید مدیرعامل هم اعلام خواهد شد."

هنوز وزارت ورزش و جوانان اعضا و مدیرعامل باشگاه پرسپولیس را به طور رسمی معرفی نکرده، اما ایرج عرب که پس از استعفای گرشاسبی به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی به عنوان سرپرست باشگاه معرفی شد، به احتمال زیاد مدیرعامل می‌شود.

همچنین تنها عضو باقیمانده هیئت مدیره پرسپولیس جعفر کاشانی است و به احتمال زیاد بیژن ذوالفقارنسب، علی ربیعی وزیر سابق کار و رغبتی کارمند وزارت ورزش، به جمع این ۲ نفر (عرب - کاشانی) اضافه خواهند شد تا تیم هیئت مدیره کامل شود.

گفتنی است، به دلیل قانون منع بکار گیری بازنشستگان در دستگاه‌های دولتی، چندی پیش گرشاسبی از مدیرعاملی و محمدرضا حاجی‌بیگی و ابوالفضل روغنی نیز از هیئت مدیره پرسپولیس استعفا کردند.


بیشتر بخوانید:

دروازه‌بان پرسپولیس دیدار با نفت مسجد سلیمان را از دست داد

بزرگترین دغدغه استقلال و پرسپولیس برای برگزاری دربی چیست؟

بشار رسن مشکلی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس ندارد

آخرین وضعیت کاپیتان پرسپولیس مشخص شد


انتهای پیام/

اعضای هیئت مدیره پرسپولیس چه کسانی هستند؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
خیلی خیلی عالیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
زنده باد پرسپولیس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۰۴ اسفند ۱۳۹۷
اين لوگوي ستاره دار كه گذاشتيد جعليه
آخرین اخبار