سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: درباره حضور گادوین منشا در تیم استقلال حرف هایمان را زده ایم و صحبت جدیدی وجود ندارد.

عرب: حرف جدیدی درباره حضور منشا در استقلال وجود ندارد/ اعضای هیئت مدیره پرسپولیس هفته آینده معرفی می‌شوندبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایرج عرب درباره برتری ۲ بر صفر پرسپولیس مقابل پدیده و صدرنشینی این تیم در لیگ برتر گفت: ایام دهه فجر را تبریک می‌گویم و این برد شیرین را هم به هوادارانمان تقدیم کرده و از کادرفنی و بازیکنان عزیز تشکر می‌کنم. بازی خیلی خوبی بود و از اینکه با این برد شیرین به صدر جدول آمدیم راضی هستیم.

او درباره اعتراض هواداران پرسپولیس به حضور گادوین منشا، مهاجم سابق این تیم در استقلال بیان کرد: در این خصوص برانکو صحبت کرد و موضوع جدایی منشا فنی بود. من هم مصاحبه کرده و تمام مسائل را گفتم. فکر نمی‌کنم حرف جدیدی وجود داشته باشد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره تسویه حساب این باشگاه با گادوین منشا اظهار داشت: برانکو گفت: منشا را نمی‌خواهد و او را به اردوی قطر نمی‌برد. اگر می‌خواستیم منشا را حفظ کنیم نیمکت نشین می‌شد و این امر به بازیکن و باشگاه آسیب می‌زد. راه دیگر این بود که منشا از پرسپولیس جدا شود و برای جلوگیری از شکایت این بازیکن و جریمه شدن باشگاه با وجود تمام تنگنا‌های مالی مان با مبلغ مناسبی که مورد رضایت طرفین بود رضایت نامه اش را صادر کردیم. به همین دلیل برای آینده باشگاه مشکلی ایجاد نمی‌شود.

عرب درباره تمدید قرارداد بازیکنان پرسپولیس گفت: مشکلی برای تمدید قرارداد بازیکنانی که باید قراردادشان تمدید شود وجود ندارد و انشاالله این کار را هم انجام می‌دهیم.

او درباره جریمه احتمالی بشار رسن به دلیل تاخیر این بازیکن برای حضور در تمرینات پرسپولیس گفت: درباره این موضوع کمیته انضباطی باشگاه تصمیم گیرنده است.

عرب درباره زمان معرفی اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس بیان کرد: قرار بود این مورد هم انتهای هفته جاری انجام شود، اما با توجه به تعطیلات پیش رو فکر می‌کنم پس از ۲۲ بهمن اعضای جدید هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی شوند.

او درباره مباحثی که درباره پرداخت پول رضایت نامه ماریو بودیمیر به باشگاه دیناموزاگرب از سوی این بازیکن مطرح شده است، گفت: ما هیچ پولی برای رضایت نامه بودیمیر به باشگاه دیناموزاگرب ندادیم و او به صورت بازیکن آزاد به پرسپولیس آمد.


بیشتر بخوانید: 

سرنوشت بازیکنان جنجالی پرسپولیس چه شد؟

پرسپولیس تاثیری در انتخاب تیم آینده منشا ندارد


انتهای پیام/

اظهارات عرب پس از برتری پرسپولیس برابر پدیده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار