شهردار اصفهان گفت:به طور حتم شنیدن و دریافت نقطه نظرات بخش‌های موفق مدیریت شهری می‌تواند در اداره بهتر شهرها و رسیدن به شهری ایده‌آل نقش مؤثری داشته باشد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت الله نوروزی شهرداراصفهان در حاشیه نهمین همایش مدیریت شهری و روستایی  اظهارکرد: ایجاد تعامل بین دیدگاه‌های شهری شهرهای مختلف کشور و تبادل نظر پیرامون مدیریت تخصصی شهرها از مهمترین اهداف برگزاری همایش مدیریت شهری و روستایی در بندرعباس است، به طور حتم شنیدن و دریافت نقطه نظرات بخش‌های موفق مدیریت شهری می‌تواند در اداره بهتر شهرها و رسیدن به شهری ایده‌آل نقش مؤثری داشته باشد.

وی با بیان اینکه در همایش مدیریت شهری و روستایی، کارشناسان درباره شهرهای هوشمند نقطه نظرات خوبی را مطرح کردند، افزود: در این همایش هم‌چنین یکی از کارشناسان درباره وصول مطالبات شهرداری ها از دولت سخنرانی و شهرداری اصفهان را به عنوان نخستین شهرداری موفق در این گونه اقدامات معرفی کرد و از شهرهای دیگر خواست که مسیر شهرداری اصفهان را ادامه دهند.

شهردار اصفهان اضافه کرد: نمایشگاه مدیریت شهری و روستایی بعدازظهر امروز افتتاح خواهد شد، سپس گردهمایی شهرداران مراکز استان ها و گردهمایی معاونان عمرانی استانداری‌ها برگزار می‌شود.

نوروزی ادامه داد: در راستای برگزاری همایش مدیریت شهری و روستایی قرار است گفتگوهایی صورت گیرد تا شهرداران شهرهای مختلف کشور از تجربیات هم اطلاع پیدا کنند، این مهم راه رسیدن به شهر ایده آل را هموار می‌کند. 

 

انتهای پیام/م

کسب تجربیات، راه رسیدن به شهر ایده آل را هموار می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار