تیم فوتسال سازمان آتش نشانی و خدمان ایمنی استان گیلان قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه‌های اجرایی کشور شد.

گیلان قهرمان مسابقات فوتسال کارکنان شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  محسن قهرمانی  مسئول برگزاری مسابقات کارکنان دستگاه های اجرایی کشور گفت: خراسان رضوی میزبان ۳۱ تیم ۱۴ نفره از ۲۸ استان کشور بود که این مسابقات از ۲۳ ام بهمن ماه ۹۷ در مشهد آغاز  و ۲۹ بهمن ماه به پایان رسید .

وی افزود : در کل مسابقات ۶۱ بازی در دو مرحله ی مقدماتی و حذفی بین تیم های شرکت کننده انجام شد که بعد از ۴۵ بازی مرحله ی مقدماتی ۱۵ تیم حذف شدند و ۱۶ تیم دیگر به مرحله ی حذفی این دوره از رقابت ها صعود کردند.


وی ادامه داد: با توجه به این که تیم های شرکت کننده قهرمان استان های سراسر کشور بودند مسابقات در سطح بالا و با داوری داوران برجسته کشور و استان برگزار شد و تعداد ۳۷۳ گل در طول رقابت ها به ثمر رسید.

 قهرمانی بیان کرد: در پایان هفت روز رقابت ها ؛ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان گیلان ، اداره کل آموزش و پرورش استان کهکیلویه و بویراحمد و سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی استان قزوین به ترتیب مقام اول تا سوم مسابقات فوتسال کارکنان دستگاه های اجرایی کشور را از آن خود کردند و تیم استانداری بوشهر نیز بعنوان تیم اخلاق در این دوره از مسابقات برگزیده شد.


وی اضافه کرد : وحید فولادیان از تیم بانک ملی خراسان رضوی بعنوان بازیکن اخلاق ، مهدی یزدانی از تیم استان گیلان بعنوان فنی ترین بازیکن و سید امجد حسینی با ۱۰ گل زده از تیم استان کرمان بعنوان آقای گل این رقابت ها انتخاب شدند.


 قهرمانی مسئول برگزاری مسابقات در پایان از وزارت ورزش و جوانان و علی الخصوص مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی آقای فرزاد فتاحی و همچنین معاونین ورزشی استان به خاطر زحمات و حمایت هاشون از این میزبانی تقدیر و تشکر کرد .

 

انتهای پیام//ف.ح

 

خراسان رضوی میزبان ۳۱ تیم ۱۴ نفره از ۲۸ استان در مسابقات فوتسال

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.