دانش آموزان ناحیه یک اهواز در جشنواره "کارون کاپ"درخشیدند

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز گفت: دانش آموزان این ناحیه موفق شدند ۲ مقام برتر در جشنواره کشوری " کارون کاپ " را از آن خود نمایند.

سید جاسم موسوی اصل، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک اهواز در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  با اشاره به برگزاری سومین جشنواره و مسابقات کشوری فناوری‌های نوین در صنعت آب و برق کارون کاپ در اهواز در مرکز همایش های بین المللی گیت بوستان گفت: ۱۰ نفر از دانش آموزان مبتکر ناحیه یک اهواز پس از حضور در کارگاه‌های تخصصی پژوهش سرای فارابی در این رقابت‌ها شرکت کردند.

وی با بیان اینکه این مسابقات کشوری در بخش‌های رباتیک، ایده پردازی، اختراعات، استارتاپ، سازه‌های ماکارونی، بتن و چرتکه با حضور پژوهشگران، علاقمندان، دانشجویان و دانش آموزان برگزار گردید، افزود: در بخش سازه‌های ماکارونی علی حلواساز؛ مقام اول و نیایش بابایی از دانش آموزان ناحیه یک اهواز مقام سوم این بخش را از آن خود کرد.

موسوی اصل تبدیل علم و خلاقیت به ثروت با بهره گیری از پتانسیل پژوهشگران و جوانان کشور از اهداف این مسابقه کشوری دانست و تصریح کرد: علی قلم باز نیز در بخش رباتیک، لیگ میکروموس به مرحله نهایی مسابقات این بخش راه یافت.

انتهای پیام/گ

پایان جشنواره کارون کاپ با درخشش دانش آموزان خوزستانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.