وزیر دادگستری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: باجدیت پرونده زمین خواری هفت سنگان در قزوین را پیگیری خواهم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سید علیرضا آوائی وزیر دادگستری با بیان اینکه در جریان پرونده هفت‌سنگان قرار گرفته‌است افزود: این پرونده از استان قزوین خارج شده است و بنده در جریان آن قرار گرفته‌ام و ان‌شاء‌الله با جدیت این پرونده را پیگیری خواهم کرد.

وی افزود: ما در حکومت اسلامی قرار داریم و اگر قرار است رأی یا حکمی صادر شود، باید در راه رضایت خداوند باشد و انقلاب اسلامی برای ما فرصت حرکت در این مسیر را ایجاد کرد.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین هم در این دیدار گفت: با سوء استفاده‌کنندگان از زمین‌های هفت‌سنگان برخورد قاطع شود.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی افزود: در گذشته اتفاقاتی در قزوین افتاد که لطمه‌های بسیاری به استان ما وارد کرد و فضا به گونه‌ای شد که ما شکایت خودمان را در خطبه‌های نماز جمعه مطرح کردیم.

وی تأکید کرد: همه کارشناسان و صاحب نظران در این عرصه اذعان دارند که زمین‌های هفت‌سنگان، زمین‌های کشاورزی است، اما با این وجود کسانی که در این استان صاحب منصب هم بودند، این زمین‌ها را بین خود و خانواده‌هایشان تقسیم کردند.

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی با تأکید بر اینکه اسناد سوء استفاده از زمین‌های هفت‌سنگان از محکمات قانونی است، گفت: از شما می‌خواهیم در این زمینه تحقیق و بررسی کنید و با کسانی که در این قضیه دست داشتند برخورد کنید و بیت‌المال را بازگردانید

امام جمعه قزوین در ادمه به دفن زباله در قزوین هم اشاره کرد و افزود: متأسفانه در حال حاضر زباله‌های چند استان وارد استان قزوین می‌شود؛ از مسئولان می‌خواهیم اجازه ندهند با ورود این زباله‌ها که قسمتی از آن‌ها احتمال آلوده کردن آب‌های زیرزمینی را به وجود می‌آورد، وارد استان قزوین شود و زباله هر استان در همان استان دفن و یا بازیافت شود.

انتهای پیام/ک

دیدار وزیر دادگستری با امام جمعه قزوین

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.