روابط عمومی دادگستری استان قزوین، خبر منتسب به رییس کل دادگستری استان درباره انتزاع غیرقانونی نصرت آباد از الوند را تکذیب کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، روابط عمومی دادگستری استان قزوین در اطلاعیه‌ای خبر منتسب به رییس کل دادگستری استان با موضوع "انتزاع نصرت آباد از الوند غیرقانونی بوده است" را تکذیب و اعلام کرد: در دیدار مردمی مسئولان قضایی استان با مردم شهر الوند که در مسجد جامع حضرت ابوالفضل (ع) برگزار شد، مردم این شهر موضوع انتزاع نصرت آباد از الوند را مطرح کردند که حجت الاسلام قدرتی در پاسخ گفت: این موضوع در جلسه نمایندگان قوای سه گانه در استان مطرح، پیگیری و بررسی خواهد شد و این مطلب با همین عنوان در خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی استان منتشر شد.

روابط عمومی دادگستری استان همچنین اعلام کرده است: در روز‌های گذشته عده‌ای از فعالان فضای مجازی شهرستان البرز در شبکه‌های اجتماعی، پاسخ رییس کل دادگستری استان را با این عنوان که؛ "حجت الاسلام قدرتی موضوع غیرقانونی بودن انتزاع نصرت آباد از الوند را تایید کرده است. " منتشر کردند درحالی که حجت الاسلام قدرتی موضوع غیرقانونی بودن انتزاع نصرت آباد از الوند را بیان نکرده است و این موضوع نیاز به بررسی در جلسه نمایندگان قوای سه گانه در استان دارد.

انتهای پیام/ک

تکذیب خبر انتزاع غیرقانونی نصرت آباد از الوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار