مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: کوین کنستانت هنوز از لیست بازیکنان تراکتورسازی خارج نشده است و فقط قراردادش تعلیق شد.

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در گفتگو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلیق قرارداد کنستانت بازیکن خارجی این تیم اظهار کرد: این بازیکن در حین تمرینات از لحاظ بدنی دچار مشکلاتی شد و کادر پزشکی تصمیم گرفت که او یک مدت تحت درمان قرار بگیرد. 

او درباره اینکه کنستانت از لیست نفرات تراکتورسازی خارج شد یا نه! بیان کرد: نه هنوز این بازیکن از لیست بازیکنان تراکتورسازی خارج نشده است و فقط قراردادش به حالت تعلیق درآمد. اگر این بازیکن نتواند در تست نهایی موفق شود از لیست بازیکنان خارج می شود.

بهتاج درباره اینکه کنستانت در مرکز ایفمارک تست های پزشکی را با موفقیت سپری کرد، گفت: بله در ابتدا این بازیکن سالم بود اما در تمرینات مشخص شد که از لحاظ بدنی آماده نیست و قرار شد بعد از بهبودی به تبریز بازگردد.

مدیرعامل تراکتورسازی درباره اینکه چرا سرنوشت  بازیکنان خارجی این تیم به این صورت می شود و به علت بیماری از این تیم جدا می شوند، تصریح کرد: در همه جای دنیا رخ می دهد و این موضوع طبیعی است. بازیکنان در نیمه راه به علت پارگی رباط صلیبی و مسائل دیگر نمی توانند به تیم خود کمک کنند و بازیکنان خارجی ما هم به علت مسائل پزشکی از تیم جدا شدند. 


بیشتر بخوانید: 

 قرارداد کنستانت با تراکتورسازی به حالت تعلیق درآمد

ستاره آث میلان در اردوی ترکیه به تراکتورسازی می‌پیوندد

کارت بازی بازیکن خارجی تراکتورسازی صادر شد


انتهای پیام/ 

اظهارات بهتاج درمورد تیم فوتبال تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار