سرهنگ نجفی از دستگیری باند ۶ نفره سارقان منزل در محدوده میدان امام حسین (ع) خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ کارآگاه احمد نجفی معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: در پی افزایش سرقت منزل در محدوده میدان امام حسین (ع) موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که این سرقت‌ها توسط افراد ۲۵ تا ۳۰ ساله از غروب آفتاب تا نیمه‌های شب انجام می‌شود و این افراد با بالا رفتن از دیوار منازل اقدام به سرقت می‌کنند.

سرهنگ نجفی تصریح کرد: محل اختفای این باند سرقت در حوالی میدان امام حسین (ع) شناسایی شد و در یک عملیات غافلگیرانه شش نفر از اعضای این باند دستگیر و برای انجام تحقیقات تکمیلی به پلیس آگاهی منتقل شدند.

وی افزود: سر دسته این باند که مردی ۳۴ ساله است در بازجویی‌هایی صورت گرفته به ۸۰ فقره سرقت منزل و اماکن و کابل برق با همدستی اعضای دیگر این باند اعتراف کرد و گفت: اموال سرقتی را در حوالی میدان امام حسین (ع) به دلالان و مالخر‌ها می‌فروختند..

انهدام باند سرقت منازل شرق پایتخت/ اعتراف به ۸۰ فقره سرقت جواهرات و پول نقد در منازل

معاون مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: سارقان در اعترافات خود اعلام کردند که بیشتر در محدوده‌های خیابان‌های پاسداران، دماوند، نظام آباد و میدان امام حسین (ع) سرقت می‌کردند و بیشتر به دنبال سرقت پول نقد، طلاجات و اشیای قیمتی و با ارزشی بودند که بتوانند به راحتی آن را با خود ببرند.

وی افزود: یکی از سارقان در اعترافات خود اعلام کرد که هفته گذشته در حالی که به همراه دو تن از همدستانش برای سرقت به خیابان گاندی رفته بودند، در حین سرقت مأموران از راه رسیدند و همدستان وی را دستگیر کردند، اما در این میان وی موفق به فرار شد.

سرهنگ نجفی با اشاره به اینکه تاکنون ۶ تن از مالباخته‌ها شناسایی شدند، تصریح کرد: به اتهامات اعضای این باند در شعبه ۵ بازپرسی ناحیه ۳۴ رسیدگی می‌شود و متهمان برای انجام تحقیقات در اختیار اداره ۱۷ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

انتهای پیام/

دستگیری باند ۶ نفره سارقان منزل در محدوده میدان امام حسین (ع)

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
قفل ضد دیلم
۲۲:۱۰ ۲۹ بهمن ۱۳۹۷
یقینا بزرگترین اشتباه استراتژیک برای پیشگیری از ورود سارقین به منزل و محل کار، تکیه به دوربین و دزدگیر است، چرا که هر دو فقط سیستمهای نظارتی هستند و نه حفاظتی در حالیکه اگر قفل ضد دیلم روی در نصب باشه که ورود سارقین را بدون هیچ اما و اگری غیر ممکن کنه و همچنین حفاظ ضد دیلم مقابل بالکن، پنجره ها، نورگیر و پاسیو نصب باشه، میتونید خونه را محلی برای آرامش و امنیت بدونید
آخرین اخبار