سرهنگ حیدری از دستگیری یکی از سارقان باند ۵ نفره سرقت منزل خبر داد.

رویت سارقان منزل با دوربین مداربسته از خارج از کشوربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ فرهاد حیدری رئیس کلانتری گاندی اظهار کرد: شب گذشته با تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر حضور سارقان منزل در یکی از منازل ویلایی محدوده کلانتری تیمی از ماموران کلانتری برای بررسی موضوع به آدرس اعلامی اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران در محل، نشانه‌ای از حضور سارقان در منزل مشاهده نشد که برای تحقیقات بیشتر ماموران با تماس گیرنده ارتباط تلفنی برقرار و مشخص می‌شود که شاکی مالک منزل بوده و خارج از کشور ساکن است و با دوربین‌های مداربسته‌ای که در منزل نصب کرده است، با گوشی موبایلش حضور ۵ سارق را مشاهده می‌کند.

سرهنگ حیدری تصریح کرد: ۳ نفر از سارقان که در حیاط منزل ویلائی در حال کشیک دادن بودند به محض اینکه متوجه حضور ماموران در محل می‌شوند از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: ماموران پس از انجام عملیات پلیسی موفق شدند یکی از سارقان را که در داخل منزل در حال سرقت اموال با همکاری همدستش بود را با استفاده از شلیک ۲ تیر دستگیر و سارق چهارم نیز از محل متواری شد.

رئیس کلانتری گاندی بیان کرد: در بازرسی از محل، ماموران کوله پشتی‌ای را که حاوی تعدادی آلات و ادوات ارتکاب جرم سرقت بود کشف و متهم را بلافاصله برای بهره مندی از کمک‌های پزشکی به یکی از بیمارستان‌های محل منتقل کردند و اکنون تحت درمان است.

سرهنگ حیدری با اشاره به اینکه در تحقیقات مشخص شد که متهم تحت تعقیب پایگاه سوم پلیس آگاهی پایتخت است، خاطرنشان کرد: متهم پس از طی طول درمان برای سیر مراحل قانونی و شناسایی سایر جرائم در اختیار پلیس آگاهی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار