
افشای نقش مایکروسافت در نسلکشی در غزه
چگونه هوش مصنوعی در خدمت کشتار مردم فلسطین قرار گرفت
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،مصدق مدیر مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا ۲۹ بهمن تعداد ۳۲۳، ۶۴۸ مورد تماس با مرکز ارتباطات اورژانس انجام شده که تعداد ۳۵۰۷۹ مورد مربوط به مزاحمین تلفنی بوده و به عبارتی ۱۱ درصد تماسها را شامل میشود.
مصدق افزود: ماهانه بطور متوسط حدود ۳۲۰۰ مورد مزاحمت تلفنی در دیسپچینگ اورژانس ۱۱۵ کرمان ثبت میگردد.
وی گفت: این تماسها پیامدهای منفی متعددی دارد از جمله تضییع حقوق سایر شهروندان و فرسودگی کارکنان شیفت و هدر رفت امکانات را شامل می شود.
مصدق با هشدار به مزاحمین تلفنی ادامه داد ما برخی از این مزاحمین را شناسایی کردیم و از مراجع قضایی تقاضا می کنیم به پرونده شکایات ما خارج از نوبت رسیدگی کنند.
انتهای پیام/ی