نمایشگاه نقاشی «ستاره آبی» آثار بانوی هنرمند نیشابوری در نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابورگشایش یافت.

برپایی نمایشگاه نقاشی «ستاره آبی» در نیشابوربه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، حمیدرضا آتشی مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور گفت: هنرمندان نیشابوری در رشته‌های هنری بخصوص نقاشی توانسته اند آثار مانایی را تا کنون از خود بر جا گذارند و در این رهگذر نمایشگاه نقاشی «ستاره آبی» آثار بانوی هنرمند نیشابوری «اختر امین الرعایایی» در صدد است آثار هنری خویش را به مخاطب ارائه کند.

وی تصریح کرد: نمایشگاه نقاشی «ستاره آبی» آثار بانوی هنرمند نیشابوری «اختر امین الرعایایی» است که در آن ۶۰ اثر نقاشی درابعاد ۲۰*۲۰ تا ۱۰۰*۱۵۰ سانتیمتر برپا شده است.

مسئول مجتمع‌های فرهنگی و هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور به تکنیک، سبک و موضوع این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه دارای تکنیک رنگ روغن، گواش واکرلیک است وبا سبک‌های رئالیسم است و موضوع چهره، طبیعت و طبیعت بی جان می‌باشد.

نمایشگاه نقاشی «ستاره آبی» از ۲۸ بهمن الی ۲ اسفند ۹۷ هر روز از ساعت ۱۶ الی ۱۹ بعد از ظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور ویژه عموم علاقمندان دایر می‌باشد.
 
انتهای پیام// س ح
 

برگزاری نمایشگاه نقاشی ستاره آبی در نیشابور

برچسب ها: نمایشگاه ، نقاشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار