مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کردستان گفت:حضور میلیونی مردم به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب شده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید استان کردستان در نشست صمیمی جانبازان، آزادگان و ایثارگران روحانی استان با نماینده، ولی فقیه در استان کردستان که در دفتر نماینده، ولی فقیه برگزار شد، گفت: استان کردستان دارای ۵۱ شهید، ۳۹ جانباز و یک آزاده بوده است.

وی با اشاره به اینکه سختی‌های شهدا و جانبازان و خانواده شهدا با سایر مناطق کشور متفاوت‌تر است و برهمین اساس رهبر معظم انقلاب استان کردستان را سرزمین مجاهدت‌های خاموش عنوان کردند.

نجفی با اشاره به حضور جمعی از سرآمدان و نخبگان شاهد و ایثارگران در این جمع عنوان کرد: این سرآمدان جز افتخارات نظام و انقلاب هستند.

وی اعلام کرد: ورود ما به دهه پنجم انقلاب با حضور میلیونی مردم به ویژه خانواده شاهد و ایثارگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و برگزاری بهترین شکل جشن‌های انقلاب همراه بود که در این راستا باید قدردان مردم باشیم.

مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان کردستان یادآور شد: همین حضور هوشیارانه مردم باعث یاس و ناامیدی دشمنان انقلاب شده است و همین امر مسئولیت مسئولان را سنگین‌تر کرده است.

انتهای پیام/م

برچسب ها: شهدا ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.