نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: مردم کردستان و سایر نقاط ایران با حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر به آرمان‌های انقلاب لبیک گفتند.

آیت الله سید محمد حسینی شاهرودی امروز دوشنبه در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن  در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، گفت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب مشارکت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حضوری شگفت انگیز است که در آن مردم نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کردند.

وی افزود:مردم کردستان و سایر نقاط ایران در راستای لبیک به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن داشتند.

نماینده، ولی فقیه در کردستان گفت: همین انتظار از هم مردم با بصیرت بود که با دشمن شناسی و موقعیت شناسی خوبی که دارند مثل همیشه در صحنه‌های مختلف انقلاب حضور داشته باشند و بر نقش خود برای پایداری انقلاب اسلامی تاکید کنند.

آیت الله  حسینی شاهرودی بیان کرد: تمام تلاش‌های دشمنان از جمله تحریم‌ها در این بود که مردم را با استفاده از دسیسه‌های مختلف از حمایت از انقلاب اسلامی عقب بنشانند که امروز مردم انقلابی ایران با حضور خود نشان داند که هموراه در هر شرایطی پای انقلاب خود ایستاده اند.

وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پرشور و حماسی مردم استان کردستان در تمامی صحنه‌های دفاع از نظام و انقلاب اسلامی ایران، افزود: بدون شک کردستانی‌ها در مسیر دفاع از نظام و انقلاب اسلامی همواره پیشگام بوده و در راهپیمایی امروز ۲۲ بهمن نیز بار دیگر حضور حماسی خود را به منصه ظهور رساندند.

انتهای پیام/م

 

برچسب ها: دهه فجر97 ، ایثارگران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.