سامسونگ از نسخه ۲۰۱۹ گلکسی Tab A 10.1 رونمایی کرد

سامسونگ گلکسی تب آی ۱۰.۱- 2019 Galaxy Tab A 10.1 را با طراحی جالب و قیمتی مناسب عرضه می‌کند.

سیاست‌های جدید سامسونگ قیمت‌ تبلت‌های این شرکت را کاهش دادبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ در چند روز گذشته سری جدیدی از تبلت‌های هوشمند خود را معرفی کرده اما به دلایل نامعلوم فروش و عرضه این محصولات جدید سامسونگ در کره با دو ماه تاخیر صورت می‌گیرد. تبلت سامسونگ گلکسی تب آی ۱۰.۱- Galaxy Tab A 10.1 از جمله تولیدات جدید غول فناوری کره‌ای است که تا کمتر از دو ماه دیگر در دسترس علاقمندان قرار می‌گیرد.

سامسونگ در تولید تبلت‌های اخیر این شرکت کوشیده تا علاوه بر حفظ زیبایی ظاهری و ارتقاء سطح سخت‌افزاری و نرم‌افزاری دستگاه، قیمت را تا حدود زیادی افزایش ندهد و حتی در مواردی قیمت دستگاه‌های جدید خود را پایین نیز بیاورد. به عنوان مثال تبلت Galaxy Tab A 10.1 با وجود افزایش چشمگیر، توانایی‌های کیفی در مقایسه با Galaxy Tab S5e قیمتی مناسب و مقرون به صرفه دارد. به طور قطع سامسونگ با این روش در صدد است تا سهم بیشتری را از بازار تبلت‌های هوشمند در جهان بدست آورد.

دو تبلت Galaxy Tab A 10.1 و Galaxy Tab S5e تقریباً همزمان با هم معرفی شدند ولی هنوز نه در کشور سازنده و نه در اروپا عرضه نشده‌اند. به نظر می‌رسد با شروع عرضه رسمی تبلت‌های جدید سامسونگ، کاربران در آسیا و اروپا همزمان با هم قادر به خریداری این دستگاه‌ها باشند. تحلیلگران بازار فناوری پیش‌بینی کرده‌اند قیمت پایین تبلت‌های جدید سامسونگ بازار این دستگاه‌ها در ایالات متحده آمریکا را دچار لغزش خواهد کرد و برای سایر تولید کنندگان تبلت‌های هوشمند در زمینه فروش محصولات خود مشکلاتی را به وجود می‌آورد.

سیاست‌های جدید سامسونگ قیمت‌ تبلت‌های این شرکت را کاهش داد

تبلت Galaxy Tab S5e با امکاناتی از قبیل ۲ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، توانایی پشتیبانی از حافظه جانبی تا ۴۰۰ گیگابایت و پردازنده اسنپ‌دراگون ۶۷۰ عرضه می‌شود. Galaxy Tab A 10.1 دارای دوربین دوگانه ۸ مگاپیکسل در پشت خود و دوربین با کیفیت ۵ مگاپیکسل در جلو است.

هر دو تبلت جدید سامسونگ به سیستم عامل اندروید ۹ مجهز هستند ولی باتری ۶,۱۵۰ میلی آمپر تبلت گلکسی تب آی ۱۰.۱ تا حدودی از باتری گلکسی تب اس ۵‌ای قوی‌تر است. طبق آنچه سامسونگ اعلام کرده، قیمت نسخه معمولی گلکسی تب آی ۱۰.۱، ۲۱۰ یورو و قیمت نسخه مجهز به فناوری LTE این دستگاه ۲۷۰ یورو است.


بیشتر بخوانید: نگاهی به اولین گوشی 5G ال‌جی +عکس


انتهای پیام/

سامسونگ تبلت‌های جدید خود را با قیمت مناسب عرضه می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار