شرکت ال‌جی در جهت حضوری فعال و پرقدرت در بازار تفن‌های همراه هوشمند در جهان، تصمیم دارد به زودی گوش مجهز به فناوری 5G را معرفی کند.

نگاهی به اولین گوشی 5G ال‌جی +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتظار می‌رود ال‌جی اولین گوشی هوشمند مجهز به فناوری نسل پنجم اینترنت-5G خود را در نمایشگاه MWC بارسلون که در تاریخ ۶ اسفند تا ۹ اسفند ۱۳۹۷ برگزار می‌شود، معرفی کند.

ایوان بلاس افشاگر بزرگی که به تازگی تصویر اولین پوستر رسمی گلکسی اس ۱۰ را منتشر کرده بود، در ادامه اقدامات افشاگرانه خود اعلام کرده ال‌جی در تلاش است با گوشی جدید خود که به قابلیت اینترنت 5G مجهز است، با دست پر به نمایشگاه بارسلون بیاید. ایوان نام این گوشی را LG V50 ThinQ 5G اعلام کرد.

ایوان بلاس تنها به نام و فناوری نوین اینترنت در پرچمدار جدید ال‌جی اکتفا نکرده و ویژگی‌های دیگری از قبیل دوربین سه‌گانه در پشت و سنسور اثرانگشت در بدنه پشتی را افشا کرده است. خبر‌هایی که ایوان بلاس و دیگر خبر‌هایی که منابع غیررسمی از LG V50ThinQ 5G منتشر کرده، اشتیاق طرفداران گوشی‌های هوشمند سامسونگ را بسیار بالا برده و این افراد در حال لحظه‌شماری برای معرفی رسمی آن هستند.

ال‌جی V50ThinQ 5G را با پردازنده ۸۵۰ کوالکام اسنپدراگون و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری عرضه خواهد کرد. با توجه به پردازنده قدرتمند و فناوری نوین 5G در این گوشی، در مورد توانایی باتری آن تا حدودی تردید وجود دارد. به طور قطع مهندسان ال‌جی به این مسئله اندیشه‌اند ولی تا زمان عرضه به بازار نمی‌توان به صورت حقیقی این مسئله را درک کرد.

داغ‌ترین بحثی که در حال حاضر پیرامون LG V50 ThinQ 5G وجود دارد، قیمت آن است. با اینکه ال‌جی هنوز قیمتی برای این گوشی تعیین نکرده ولی تحلیلگران بازار فناوری معتقد‌ند گوشی جدید سامسونگ قیمتی بین ۱۱۶۵ تا ۱۳۵۴ دلار خواهد داشت. یکی از مدیران ارشد ال‌جی در اشاره‌ای جزئی به ظاهر پرچمدار جدید سامسونگ رنگ بدنه آن را براق و چشم‌نواز عنوان کرد. گفتنی است فتاوری 5G در این گوشی سبب می‌شود سرعت اینترنت آن در مقایسه با نسل قبلی اینترنت ۵ برابر بیشتر باشد.

نگاهی به اولین گوشی 5G ال‌جی +عکس


بیشتر بخوانید: شرکت ال‌جی در فکر تولید و عرضه فناوری 6G است!


انتهای پیام/

ال‌جی گوشی 5G خود را به زودی معرفی می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار