رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت:انقلاب شکوهمند اسلامی از جمله مهمترین اتفاقات معاصر است که با به ثمر رسیدن آن تحولات شگرفی نه تنها در داخل کشور که در مناسبات بین المللی رخ داد.

رشد چشمگیر ۱۸ برابری دانشجویان دانشگاه علوم پزشکیبه گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه در جشن بزرگ پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در تشریح بخشی از دستاورد‌های انقلاب اسلامی در حوزه سلامت استان عنوان کرد انقلاب شکوهمند اسلامی از جمله مهمترین اتفاقات معاصر است که با به ثمر رسیدن آن تحولات شگرفی نه تنها در داخل کشور که در مناسبات بین المللی رخ داد.

مرادی بیان کرد: دستاورد‌های انقلاب اسلامی در برخی حوزه‌ها به گونه‌ای است که می‌توان به عنوان انقلاب در رشد آن تعبیر کرد.

وی افزود:با پیروزی انقلاب در حوزه سلامت خدمات ارزنده‌ای در بخش‌های مختلف بهداشتی، درمانی و آموزشی ارائه شده است.

مرادی گفت: به برکت انقلاب شکوهمند اسلامی تعداد دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از ۲ دانشکده با رشد ۴ برابری به ۸ دانشکده و تعداد دانشجویان ما نیز با رشد چشمگیر ۱۸ برابری به بیش از ۵ هزار دانشجو در سال جاری رسیده است و تاکنون بیش از ۱۸ هزار دانشجو در رشته‌ها و تخصص‌های مختلف پزشکی از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند.

وی افزود: پیش از انقلاب تنها تعداد محدودی از پزشکان که اکثریت از کشور‌های هند و پاکستان بودند در استان حضور داشتند و همگی به یاد داریم که برای برخی خدمات درمانی مجبور به اعزام مردم به دیگر کشور‌ها بودیم.

انتهای پیام/ز

بیش از ۱۸ هزار دانشجو فارغ التحصیل شده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.