رقابت‌های تکواندو استان فارس، برترین‌های خود را شناخت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، غیاثی رییس هیات تکواندو استان فارس گفت: در پایان لیگ تکواندو استان فارس، تیم‌های هیأت شیراز، کسری بوشهر و باران مرودشت در رده سنی خردسالان عنوان‌های اول تا سوم را کسب کردند و در رده نونهالان، تیم استعداد یابی قهرمان شد و شهید عفیفی پور مرودشت و هیأت شیراز حائز مقام‌های دوم و سوم شدند.

وی ادامه داد: در رده نوجوانان این هیأت شیراز بود که بر سکوی قهرمانی ایستاد، پارسیان بوشهر نائب قهرمان شد و صبا شیراز در جای سوم قرار گرفت.

رییس هیات تکواندو استان فارس اظهار داشت: از نظر فنی سطح مسابقات بهتر از گذشته بود و حضور ۶ تیم از بوشهر و یاسوج باعث شد رقابت‌ها در سطح فنی بالاتری برگزار گردد و از طرف دیگر بازیکنان جوان و آینده دار زیادی وارد عرصه مسابقات شدند که این اتفاق خوشایندی می‌باشد.

لیگ تکواندو استان فارس یادواره اسفندیار زین الدینی و عبدالحمید قنواتی در ۳ رده سنی خردسالان، نونهالان و نوجوانان با حضور ۳۳ تیم در هفت هفته به میزبانی شیراز برگزار شد که در پایان به تیم‌های برتر کاپ قهرمانی و به مربیان، سرپرستان نمونه، داوران و فنی‌ترین بازیکن حکم و مدال اهدا شد.

انتهای پیام/چ

تیم‌های برتر لیگ تکواندو فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار