یک شکارچی متخلف با تلاش ماموران یگان حفاظت محیط زیست در سیاهکل دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، لطیف جواهردشتی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: ماموران  یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان پس از تماس دوستداران طبیعت در خصوص حضور شکارچیان در منطقه شکار ممنوع دیلمان و درفک بلافاصله در این محل حضور یافتند.

وی با بیان اینکه، این منطقه به لحاظ زیستگاه مرال بسیار حائز اهمیت بوده و جمعیت بیشتر این گونه در همین منطقه مشاهده شده است، افزود: ماموران یگان حفاظت با گشت زنی و ساعت‌های طولانی در کمین، پس از مشاهده شکارچی به همراه دو قلاده سگ شکاری با اسلحه ، اقدام به دستگیری آن کردند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: شکارچی  با دیدن ماموران فرار کردو اسلحه خودش  را پرتاب کرد که با تعقیب و گریز ماموران و همکاری نیرو‌های انتظامی بخش دیلمان متخلف دستگیر شد.

لطیف جواهردشتی با بیان اینکه، اسلحه شکارچی نیز با تلاش ماموران پیدا و ضبط شد، افزود: متخلف با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تشکر از همه مردم و علاقمندان به طبیعت و حیات وحش که با محیط زیست همکاری بسیار موثری دارند، تصریح کرد: شکارچیان طبق قوانین و ضوابط تعریف شده و دستورالعمل‌های موجود نسبت به شکار اقدام کنند و از هر گونه شکار درون مناطق حفاظت شده و شکار ممنوع پرهیز کنند.

 

انتهای پیام / ق

شکارچی غیر مجاز در سیاهکل  دستگیر شد

 

برچسب ها: حیات وحش ، محیط زیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.