رئیس اداره حفاظت محیط زیست سیاهکل گفت:۴ شکارچی متخلف بدون پروانه شکار و با اسلحه‌های غیرمجاز هنگام شکار دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، لطیف جواهردشتی، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: با هوشیاری و تلاش شبانه روزی یگان حفاظت محیط زیست سیاهکل ۴ شکارچی متخلف با دو قبضه اسلحه مجاز بدون دریافت پروانه شکار و ۲ قبضه اسلحه غیر مجاز در شکارگاه‌های این شهرستان دستگیر شدند.

وی افزود: این شکارچیان متخلف به همراه سلاح‌های کشف شده با تشکیل پرونده و سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شهرستان سیاهکل شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سیاهکل گفت: با توجه به پایان مهلت مجوز شکار، وضعیت خوب آب و هوایی و همچنین وجود زیستگاه‌های مناسب حضور شکارچیان در شکارگاه‌های این شهرستان دوچندان می‌شود، بنابراین یگان حفاظت محیط زیست سیاهکل برای جلوگیری از تخلف شکار، مداوم و به صورت محسوس و نامحسوس از این شکارگاه‌ها نظارت می‌کنند.

لطیف جواهردشتی از شکارچیان خواست بر اساس قوانین و دستورالعمل‌های پروانه شکار اقدام به شکار کنند و از هرگونه تخلف در راستای حفظ محیط زیست اجتناب کنند.

وی همچنین از مردم نیز خواست برای جلوگیری از هرگونه تخلف، حفظ محیط زیست و حراست از حیات وحش در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را به اداره‌های محیط زیست و یا پلیس اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/م.ع

شناسایی شکارچیان متخلف در سیاهکل

برچسب ها: محیط زیست ، حیات وحش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.