رییس فدراسیون بیماری‌های خاص گفت : در راستای گسترش خدمات درمانی به بیماران خاص، ۱۱ دستگاه دیالیز و لوازم جانبی بخش دیالیز و تالاسمی را به مراکز درمانی استان کرمانشاه اهدا کرد .

به گزارش  خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،فاطمه هاشمی رییس فدراسیون بیماری‌های خاص در حاشیه اجلاس روسای فدراسیون‌های ورزشی در مرز خسروی گفت : در راستای گسترش خدمات درمانی به بیماران خاص، ۱۱ دستگاه دیالیز و لوازم جانبی بخش دیالیز و تالاسمی را به مراکز درمانی استان کرمانشاه اهدا کرد.

وی گفت : بر اساس آخرین بررسی‌های کارشناسان بنیاد امور بیماری‌های خاص استان کرمانشاه ۶۱۴ بیمار همودیالیزی دارد که در ۱۳ مراکز درمانی این استان خدمات دیالیز دریافت می‌کنند.

هاشمی افزود : از اقلام اهدایی به این مراکز درمانی، ۲ دستگاه دیالیز به بیمارستان حضرت رسول جوانرود اهدا شد. بخش دیالیز این بیمارستان تاکنون با ۹ دستگاه دیالیز در سه شیفت به ۴۴ بیمار دیالیزی خدمات ارائه می‌داد.

وی افزود : همچنین ۲ دستگاه دیالیز به بخش دیالیز بیمارستان امام رضا کرمانشاه با ۳۸ دستگاه دیالیز اهدا شد. این مرکز به ۲۵۴ بیمار دارد که در ۴ شیفت به این افراد خدمات ارائه می‌کند.

قاسمی گفت : هشت تخت سه شکن با لوازم جانبی، یک ترازوقد و وزن، یک ترالی دارو و یک ترالی اورژانس نیز از دیگر اقلام اهدایی از سوی بنیاد امور بیماری‌های خاص به این مرکز دیالیز بود.

وی گفت : بنیاد امور بیماری‌های خاص همچنین پنج دستگاه دیالیز نیز به بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی کرمانشاه با ۱۰۸ بیمار دیالیزی و ۱۷ دستگاه دیالیز اهدا کرد. پنج تخت سه شکن و لوازم جانبی به همراه یک ویلچر از دیگر اقلام اهدایی به این بخش بود .

 

 

انتهای پیام/د

گسترش خدمات درمانی به بیماران خاص

 

برچسب ها: اخبارسلامت ، پزشکی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.