تیم کونگ فو توای بانوان استان کرمان با کسب ۸ مدال رنگارنگ در مسابقات منطقه‌ای استان فارس، خوش درخشید.

علی همتی، رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان در گفت و گو درخشش بانوان کونگ فو کار کرمانی در شیرازبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات منطقه ای کونگ فو توا استان فارس به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در رده سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان با حضور تیم هایی از استان های سیستان و بلوچستان، یزد، کرمان، فارس و اصفهان به مدت دو روز در سالن شهدای والفجر شهر شیراز برگزار شد.

وی افزود: تیم کونگ فو توا استان کرمان در قالب ۱۰ ورزشکار به مربیگری و سرپرستی معصومه حاج محمدی در این رقابت ها حضور یافت.

همتی تصریح کرد: در پایان این رقابت ها، عاطفه پلاشی در وزن ۵۹ کیلوگرم رده ی سنی جوانان، آتنا سلطانی نژاد در وزن ۶۳ کیلوگرم رده جوانان، سوگند محسنی در وزن ۴۴ کیلوگرم رده نونهالان و مهلا روحانی در وزن ۳۷ کیلوگرم رده نوجوانان بر سکوی نخست ایستادند و مدال طلا را به خود اختصاص دادند.

وی یادآور شد: یاسمن حکیمیان در وزن ۶۶ کیلوگرم رده نوجوانان، تکتم مهدی زاده در وزن ۷۵ کیلوگرم رده جوانان و مبینا حسین زاده در وزن ۶۷ کیلوگرم رده نونهالان نیز به نشان نقره دست یافتند و غزل حیدری در وزن ۴۲ کیلوگرم رده نوجوانان هم مدال برنز را تصاحب کرد.

انتهای پیام/ب

کسب ۸ مدال رنگارنگ توسط کونگ فو کاران کرمانی در رقابت های منطقه ای شیراز

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کونگ فو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار