زینب سید‌مرادی، کونگ فو کار کرمانی در وزن ۷۱- کیلوگرم پس از پیروزی مقابل حریفان بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد و با این برد، حضور خود را در تیم ملی قطعی کرد.

علی همتی، رییس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: اردوی انتخابی تیم ملی کونگ‌فو بانوان با حضور کونگ فو کارانی از سراسر کشور به میزبانی تهران برگزار شد.

وی با اعلام اینکه نفرات اصلی به تیم ملی کونگ فوی بانوان راه یافتند، افزود: بدین ترتیب، زینب سید‌مرادی، کونگ فو کار کرمانی در وزن ۷۱- کیلوگرم پس از پیروزی مقابل حریفان بر سکوی نخست رقابت ها ایستاد و بر این اساس موفق شد به تیم ملی راه یابد.

همتی با اشاره به اینکه در حال حاضر در بانوان استان کرمان ۲ ملی پوش داریم، تصریح کرد: زینب سید مرادی یک نایب قهرمانی جهان را در پرونده دارد و امسال هم جزو نفرات اصلی تیم ملی انتخاب شد و سمیه زنداقطایی که در کارنامه خود قهرمانی جهان و آسیا را دارد و امسال به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در مسابقات انتخابی تیم ملی شرکت کند.

وی این موفقیت را به مردم، مسئولان و جامعه بزرگ ورزش استان تبریک گفت.

همتی یادآور شد: تیم ملی ایران خود را برای  اعزام به مسابقات جهانی ( توای) که به میزبانی ایران در جزیره کیش برگزار می شود، آماده می کند.

وی افزود: فدراسیون جهانی کونگ فو ایران با نام ( توای) مخفف چهار کلمه تمرکز، ورزش، آرامش و یکرنگی، تنها رزم ملی ایران به شمار می رود که در حال صادر شدن به کشورهای جهان است.

انتهای پیام/ب

حضور کونگ فو کار کرمانی در تیم ملی بانوان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، کونگ فو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار