بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: برخی از هواداران با وجود بارش باران در ورزشگاه ماندند و ما را تشویق کردند و پیروزی برابر استقلال را تقدیم آن‌ها می‌کنم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احسان حاج صفی بازیکن تیم فوتبال تراکتورسازی درباره پیروزی برابر تیم استقلال اظهار کرد: واقعا درباره بازی نمی توانم صحبت کنم و فقط از هواداران خود تشکر می کنم که در این هوای سرد ما را حمایت کردند و خدا را شکر که  ۳امتیاز بازی را بدست آوردیم  و دل هواداران تبریزی را شاد کردیم. 

او درباره حضور پرتعداد تماشاگران در این بازی گفت: حدود ۷۵، ۸۰ هزار نفر به ورزشگاه آمدند و بعد از اینکه باران بارید یک مقدار سکوها خالی شد اما برخی از هواداران ماندند و ما را حمایت کردند و این پیروزی را تقدیم هواداران می کنم. 

بازیکن تراکتورسازی درباره اینکه چه حسی از حضور هواداران در کوه ها ی اطراف استادیوم داشت، گفت: به هر حال دوست داریم فضای استادیوم بیشتر شود تا تماشاگران بیشتری به ورزشگاه بیایند. زمانی که می بینیم  تماشاگران عاشقانه تیم ما را تشویق می کنند این موضوع به ما انرژی می دهد و از هواداران تشکر می کنم که از ما حمایت می کنند و این برد را تقدیم آنها می کنم.  


بیشتر بخوانید: 

جدال نفسگیر شاگردان شفر و لینکرز در تبریز/ تقابل فرکی و تیم سابق در تهران

الماس‌های سیاه در تبریز می‌درخشند/ سرخابی‌های ایران با نیمکت‌های اروپایی

پرسپولیس ۲- استقلال خوزستان ۰/ پیروزی آسان شاگردان برانکو مقابل آبی‌های جنوب


انتهای پیام/ 

اظهارات حاج صفی درباره پیروزی برابر تیم استقلال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار