بازیکن تیم فوتبال استقلال گفت: داوری بازی مقابل تراکتورسازی واقعا افتضاح بود و داور تمام سوت‌ها را به نفع حریف می‌زد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی کریمی بازیکن تیم فوتبال استقلال پس از دیدار برابر تراکتورسازی گفت: در طول سال‌های فوتبالی ام کمتر درباره داور صحبت کردم، اما به نظرم خورشیدی داور بازی آمده بود که سوت‌های ۵۰-۵۰ را که چه عرض کنم بلکه توپ‌هایی را که صد در صد هم به نفع ما بود را به سود حریف سوت بزند.

او ادامه داد: پشت محوطه جریمه بازیکن ژاپنی حریف مرا زده و هل می‌دهد، آن وقت داور بازی خطای هند من را تشخیص می‌دهد و یا در ده دقیقه بازیکن حریف ۶ خطا مرتکب شده است و جلوی ضد حمله‌های ما را گرفته است، اما باز هم می‌بینیم که داور دیدار یک تذکر هم به او نمی‌دهد چه برسد به اینکه بخواهد کارت بدهد.

کریمی ادامه داد: داور بازی با سوت‌هایی که در نیمه اول و نیمه دوم زد، روند بازی را ازدست ما درمی آورد و باید بگویم داوری واقعا افتضاح بود. من نمی‌دانم کجای دنیا همه تیم‌ها بیانه علیه داوری صادر می‌کنند و وقتی بیانیه پشت بیانیه بدهند به این شکل می‌شود.

او درباره بازی در جو ورزشگاه یادگار گفت: هواداران برای تشویق تیم‌های خود به ورزشگاه می‌آیند و ما هم به جز یک اشتباه بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم. البته شرایط جوی اجازه نمی‌داد که دو تیم کیفیت لازم خود را به نمایش بگذراند، اما در هرصورت ما بازی را شکست خوردیم.

علی کریمی درباره احتمال قهرمانی استقلال بیان کرد: امیدمان برای قهرمانی کمتر شد، اما تلاش می‌کنیم تا در هفته‌های پیش رو امتیازات بیشتری را جمع آوری کنیم.


بیشتر بخوانید:

تراکتورسازی تبریز ۱ - ۰ استقلال تهران/ پیروزی خانگی تبریزی‌ها مقابل شاگردان شفر + فیلم


انتهای پیام/

اظهارات کریمی پس از دیدار برابر تراکتورسازی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۵۷ ۲۷ بهمن ۱۳۹۷
خوبه هیچ کس به ماستش نمیگه ترش بازی بدشان راگردن نمیگیرن
آخرین اخبار