مدیر دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر به شهربابک و بازدید از جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان گفت: متاسفانه جاده‌های شهرستان شهربابک از ایمنی مناسبی برخوردار نیستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اکبری ، مدیر دفتر نگهداری راه‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در سفر امروز به شهربابک و بازدید از جاده‌های شهری و روستایی این شهرستان گفت: متاسفانه جاده‌های شهرستان شهربابک از ایمنی مناسبی برخوردار نیستند و به صورت استاندارد تابلو گذاری نشده اند.

 اکبری بیان کرد: با توجه به پیگیری‌هایی که نماینده مردم شهربابک در راستای حل مشکلات راه‌های شهرستان داشت، امروز برای بازدید و بررسی مشکلات به شهرستان سفر داشتیم.

وی افزود: امروز طی بازدیدی که از جاده‌های مواصلاتی شهرستان به شهر‌های اطراف و جاده‌های فرعی و روستایی، نقاط حادثه خیز و وضعیت روکش آسفالت این راه‌ها را بررسی کرده و در هفته‌ی آینده مطالعات لازم را انجام داده و با تکمیل اطلاعات، اعتبار لازم را برآورد خواهیم کرد و در دستور کار قرار خواهیم داد.

اکبری ادامه داد: الویت اصلی کار را روی استاندارد سازی شریان اصلی بندرعباس به تهران قرار می‌دهیم و انشالله تا عید وضعیت بلوار خلیج فارس را بهبود خواهیم بخشید و بقیه راه‌ها را به ترتیب اولویت در دستور کار قرار خواهیم داد و تا پایان سال آتی به اتمام خواهیم رساند.

وی همچنین در مورد وضعیت تابلو‌ها نیز بیان داشت: تذکرات لازم جهت استانداردسازی این مورد داده خواهد شد تا در مکان‌های مورد نیاز تابلو نصب شود.

انتهای پیام/ی

جاده‌های شهربابک از ایمنی مناسبی برخوردار نیستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.