رئیس پلیس پایتخت از دستگیری ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده فروش در ۲۰ روز گذشته در شوش مولوی و هرندی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به گذشت ۲۰ روز از آغاز فعالیت پلیس برای جمع آوری معتادان محلات شوش، مولوی و هرندی اظهار کرد: برخورد قاطع در برخورد با موضوع تردد معتادین متجاهر و دستگیری خرده فروشان موادمخدر این مناطق، توجه به اماکن و کانون‌های تخلف آن‌ها یعنی منازل جرم خیز و پاتوق‌های خانگی معتادان و فروشندگان موادمخدر کماکان در دستور کار پلیس پایتخت قرار دارد.

وی افزود: مناطق شوش، مولوی و هرندی دیگر مکان امنی برای معتادان، سوداگران و فروشندگان موادمخدر نخواهد بود.

سردار رحیمی تصریح کرد: تاکنون ۸۷ منزل پلاک قرمز به همراه ۶۳۵ اتاق متعلق به موادفروشان در مناطق شوش، مولوی و بویژه منطقه هرندی پلمپ شده است.

وی افزود: با آغاز طرح پاکسازی در این مناطق، ۱۷ مسجد مستقر در این مناطق اقدامات فرهنگی خود را در راستای سالم سازی این مناطق آغاز کردند.

رئیس پلیس پایتخت گفت: همکاری و هماهنگی صمیمانه‌ای میان پلیس مبارزه با موادمخدر و دادسرای ناحیه ۲۰ تهران به ویژه سرپرست این دادسرا وجود دارد.

وی افزود: طی ۲۰ روز گذشته، پلیس مبارزه با موادمخدر پایتخت موفق به دستگیری ۲۱ قاچاقچی و ۷۹۳ خرده فروش موادمخدر در محدوده شوش، مولوی و هرندی شده است و در بازرسی از مخفیگاه‌های آن‌ها بیش از ۲۲۰ کیلوگرم انواع مخدر کشف شده است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: طی ۲۰ روز از زمان اجرای این طرح ۴ هزار و ۹۰ معتاد پرخطر، ۱۳۱ معتاد متجاهر زن و ۶۰۵ کارتن خواب از سطح معابر شهری این مناطق جمع آوری و پس از پالایش و غربالگری تحویل مراکز بازپروری شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار