سردار رحیمی گفت: حمله تروریستی گروهک تکفیری به پاسداران حریم ایران اسلامی، نشان از خوی درندگی و سر سپردگی آنان به اربابان خود است.

واکنش رئیس پلیس پایتخت به حادثه تروریستی زاهدانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با ارسال پیامی در خصوص حادثه تروریستی جاده خاش زاهدان ضمن تسلیت به خانواده شهدا و آرزوی سلامتی برای مجروحان، اظهار کرد: حمله تروریستی گروهک تکفیری به پاسداران حریم ایران اسلامی، نشان از خوی درندگی و سر سپردگی آنان به اربابان خود است که شکست های پیاپی در جبهه های مقاومت را با روشی ضد انسانی تلافی می کنند.

فرمانده سابق انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه حادثه حمله انتحاری جاده خاش، نشان از عصبانیت دشمنان از ایستادگی و همدلی مردم ایران است، گفت: علی رغم توطئه های اقتصادی دشمن برای ناکارامد نشان دادن نظام اسلامی و ایجاد تفرقه بین مردم و مسئولان، اما مردم آگاه با حضور خود در رهپیمایی 22 بهمن سراسر ایران اسلامی، آنان را ناامید کردند و دشمن، با روش راهزنان بدوی از مردم ایران انتقام گرفت.

وی با تاکید بر مقاومت و پایداری در برابر دشمنان خاطرنشان کرد: اینگونه حوادث، بطلان جریان های تکفیری و رابطه آنان با استکبار جهانی را برای همگان روشن می کند و ما را به ایستادگی و پایداری در برابر آنان مصمم تر می کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار