مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل از فعالیت ۷۲ سازمان مردم نهاد در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل ظهر امروز در جلسه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل در محل خانه جوانان از تحویل اعتبار نامه  ۴ سمن جدید التاسیس به دبیران این سمن‌ها در استان اردبیل خبر داد.

وی با اشاره به فعالیت ۷۲ سازمان مردم نهاد در استان اردبیل گفت: از اول سال جاری  ۲۴ سازمان مردم نهاد تاسیس و با این  ۴ سمن تعداد کل سمن‌های فعال زیر نظر اداره کل ورزش و جوانان به ۷۲ سمن رسیده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به آغاز بکار این ۴ سمن جدید افزود: از این سمن‌ها ۲ سمن از شهرستان اردبیل با نام‌های موسسه مردم نهاد جوان و زندگی نوین و دیگری موسسه مردم نهاد پیشگامان حیات طیبه هر دو در حوزه اجتماعی و سبک زندگی ایرانی اسلامی اعتبار نامه هایشان دریافت کردند.

آقاخانی در ادامه بیان کرد: دو سمن دیگر از شهرستان مشکین شهر با نام گوهر زیبایی در حوزه فرهنگی حجاب و عفاف و دیگری با نام فردای بهتر ساوالان در حوزه اجتماعی اعتبارنامه خود را دریافت و آماده فعالیت هستند.

وی با توجه به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد درتمامی زمینه‌ها افزود: اهمیت سازمان‌های مردم نهاد بر همگان روشن است و جوانان فعال در این سازمان‌های مردم نهاد باید سایر جوانان را هم ترغیب به فعالیت در سمن‌ها کنند.

انتهای پیام/ح

تاسیس ۴ سمن جدید در استان اردبیل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.