شهردار تهران گفت: تلاش می‌کنیم اقلام ارزان‌تر در شب‎های عید در دسترس مردم قرار بگیرد.

درآمد شهرداری ها تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، پیروز حناچی شهردار تهران گفت: در شهر تهران ۲۴۰ نقطه به شکل میادین میوه و تره‌بار برای خرید اقلام در نظر گرفته‌شده است.

وی افزود: تلاش می‌کنیم این اقلام ۳۰ الی ۴۰ درصد ارزان‌تر در دسترس مردم قرار بگیرد، همچنین برای ایام عید هم در تلاشیم تا شرایط بهتری را مهیا کنیم تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

شهردار تهران در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با بیان اینکه شهرداری تهران تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشور است، اظهار کرد: شهرداری در پی تلاش برای آسان‌تر کردن شرایط سخت اقتصادی برای مردم است.

وی افزود: شهرداری‌های کشور و به‌ ویژه شهرداری تهران کمک زیادی از دولت نمی‌گیرد و خودشان باید درآمد کسب کنند، در شرایطی که وضعیت اقتصادی خوب نیست این درآمد‌ها دچار اختلال می‌شود، اما تلاش خودمان را می‌کنیم که سرویس بهتری برای مردم ارائه دهیم.

شهردار تهران با اشاره به تقارن چهلمین سال پیروزی انقلاب با ایام فاطمیه گفت: با تلاش همکاران سعی کردیم تا چهره شهر متناسب با ایام فاطمیه شهر را مزین به عزاداری کنیم و بعد از آن نیز شهر را مزین به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب کردند.

وی با اشاره به تلاش شهرداری تهران برای ساماندهی کارتن خواب‌ها در گرم‌خانه‌ها در شب‌های سرد زمستان خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان این است تا افراد کارتن خواب و بی‌خانمان بیرون نمانده و این افراد سرپناهی داشته و به آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/ ش/م

صحبت‎های شهردار تهران با آیت الله نوری همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.