معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران از برگزاری جشنواره قرآنی با شرکت ۸۵۰ مددجو خبر داد.

بشیر عالیشاه معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  با بیان اینکه جشنواره قرآنی همه ساله برای مددجویان و کارکنان به صورت مشترک برگزار می‌شود، گفت: امسال ۸۵۰ نفر در این مسابقه شرکت کردند.

وی افزود: زمینه سازی برای ایجاد جامعه مستعد قرآنی، تقویت ایمان و معرفت دینی، پرورش روحیه تحقیق، تفکر، تدبر و تعقل در قرآن و سیره اهل بیت، ایجاد رقابت سالم در فعالیت‌های قرآنی، شناسایی استعداد‌های قرآنی و فراهم کردن زمینه ارتقاء و معرفی به جامعه قرآنی کشور از اهداف برگزاری جشنواره قرآنی است.

عالیشاه با بیان اینکه مرحله شهرستانی این مسابقات در بهمن ماه امسال در حال برگزاری است، گفت: منتخبین این دوره در اردیبهشت ماه سال آینده در مرحله استانی برای حضور در مسابقه کشوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران با بیان اینکه سال‌های قبل این مسابقات به صورت مجزا در هر شهرستان برگزار می‌شد، افزود: امسال برای اولین بار این مسابقات در شهرستان‌های ساری، بهشهر، قائمشهر، بابل، آمل، نوشهر و تنکابن با حضور مددجویان شهرستان‌های مجاور به منظور رقابت بهتر برگزار می‌شود.

وی گفت: در دو سال متوالی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد مازندران رتبه دوم و سوم کشوری در بخش ترتیل، اذان و قرائت را کسب کردند.

انتهای پیام/آ

برگزاری جشنواره قرآنی برای مددجویان مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار